8 setjes kunnen krijgen

Inmiddels 4 van de 8 vergeven dus nog 4 voorradig.
Wie nog een setje

Wil graag een set bij je ophalen en terplaatse betalen.smartie schreef:Schop![]()
8 setjes kunnen krijgen![]()
Inmiddels 4 van de 8 vergeven dus nog 4 voorradig.
Wie nog een setje
Maakt me verder niet uit wil ook ergens afspreken. Maar ik ga niet eerst geld overmaken en dan maar afwachten of er wat bezorgd wordtpeter schreef:Aha, dat wist ik niet... Kan me voorstellen dattie niet teveel contanten in huis wil hebben. Er zla vast een goede reden voor zijn.
Ik heb het goed gelezen. Begrijp me verder niet verkeerd hoor, ben alleen wat voorzichtig.smartie schreef:Sorry Werner maar lees eerst eens goed voordat je wat schrijft.....of misschien begrijpen we elkaar niet helemaal
![]()
Alle sets zijn verkocht sinds vanmiddag. Aantal mensen via marktplaats en je forumvrienden waren gewoon wat sneller.
Alle mensen heb ik persoonlijk op de hoogte gesteld en hou contact over de voortgang.
Word echter nog steeds beladen met aanvragen en doe m´n uiterste best om alsnog wat voor jullie te regelen.
Zoals gezegd geeft ik je morgen antwoord of ik wederom wat extra sets kan regelen.
Zo ja dan geef ik je dat door en vervolgens maak je het geld over........lijkt me niet zo heel vreemd.
Onze sponsors