@llaura... nou sterkte ermee.. ik ben 1 keer snachts van de weg gehaald in belgenland (bij antwerpen) maar die mannen die waren niet mals... 480 eurotjes voor +- 50 km te hard eerder mocht ik niet weg bij te politie bureau
vind het wel stoer staan hoor die rode klauwen!!
llaura's Ride
- llaura
- Enthousiast
Bericht
Ja ze stonden maandag aan de deur hier ,met de mededeling dat we mijn rijbewijs meteen in moesten (komen) leveren. Dat is ook gebeurd
Dus heeft vaderlief meteen een advocaat ingeschakeld en dankzij dat krijg ik hm morgen/zaterdag alweer terug
Alleen tjah.. begin volgende week hoor ik verder van hoe en wat.
Ik ben benieuwd en laat het wel over aan degene die er verstand van hebben
Ik heb hm in ieder geval snel weer terug, dus dat is wel mazzel hebben!
Net ook meteen bij G&A geweest. Aangezien ik vorige week vrijdag ben "aangereden" terwijl iemand een poging deed tot parkeren en mij dus niet zag staan (gelukkig heb ik het allemaal zien gebeuren) er nu een dikke deuk in me auto zit. even een groffe schatting laten maken van de schade. en ze hebben daar ook uitgelegd dat het verven zorgvuldig gedaan is en dat er verder geen problemen moeten zijn. dus ook weer geluk mee
Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal
groetjes,
llaura
Dus heeft vaderlief meteen een advocaat ingeschakeld en dankzij dat krijg ik hm morgen/zaterdag alweer terug

Alleen tjah.. begin volgende week hoor ik verder van hoe en wat.
Ik ben benieuwd en laat het wel over aan degene die er verstand van hebben

Ik heb hm in ieder geval snel weer terug, dus dat is wel mazzel hebben!
Net ook meteen bij G&A geweest. Aangezien ik vorige week vrijdag ben "aangereden" terwijl iemand een poging deed tot parkeren en mij dus niet zag staan (gelukkig heb ik het allemaal zien gebeuren) er nu een dikke deuk in me auto zit. even een groffe schatting laten maken van de schade. en ze hebben daar ook uitgelegd dat het verven zorgvuldig gedaan is en dat er verder geen problemen moeten zijn. dus ook weer geluk mee

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal
groetjes,
llaura

- llaura
- Enthousiast
Bericht
Afentoe lekker beetje te snel rijden lekker toch, maar mijn advies.. doe het niet te vaak want voordat je het weet..
Je hebt trouwens echt een super mooie mini!
Groetjes,
llaura
Toen wist ik er nog niks van, het nieuws kwam pas op maandagquattro gmbh schreef:Daarom reed je dus rustig aan naar drimmelen, ik was de MINI die je op de snelweg iets voor de afrit inhaalde
Of ik reed gewoon te snel, had er zin in![]()
Sterkte met de afhandeling, zijn dure grappen helaas

Afentoe lekker beetje te snel rijden lekker toch, maar mijn advies.. doe het niet te vaak want voordat je het weet..

Groetjes,
llaura
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Of je rijd te hard en let goed op flitsers en camera auto's!llaura schreef:Toen wist ik er nog niks van, het nieuws kwam pas op maandagquattro gmbh schreef:Daarom reed je dus rustig aan naar drimmelen, ik was de MINI die je op de snelweg iets voor de afrit inhaalde
Sterkte met de afhandeling, zijn dure grappen helaas![]()
Afentoe lekker beetje te snel rijden lekker toch, maar mijn advies.. doe het niet te vaak want voordat je het weet..![]()
Groetjes,
llaura

- llaura
- Enthousiast
Bericht
Hahah ja inderdaad dat ook, maar bij mij stond de "beruchte" flitser dus tussen de bomen verstopt
Maar inderdaad de ogen goed openhouden want voordat je het weet heb je dr 1 te pakken
MaVaEe schreef:llaura schreef:Toen wist ik er nog niks van, het nieuws kwam pas op maandagquattro gmbh schreef:Daarom reed je dus rustig aan naar drimmelen, ik was de MINI die je op de snelweg iets voor de afrit inhaalde
Sterkte met de afhandeling, zijn dure grappen helaas![]()
Afentoe lekker beetje te snel rijden lekker toch, maar mijn advies.. doe het niet te vaak want voordat je het weet..![]()
Groetjes,
llaura
Of je rijd te hard en let goed op flitsers en camera auto's!
Hahah ja inderdaad dat ook, maar bij mij stond de "beruchte" flitser dus tussen de bomen verstopt

Maar inderdaad de ogen goed openhouden want voordat je het weet heb je dr 1 te pakken

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Sterkte Laura! Lijkt mij toch een minder leuke ervaring als ze rijbewijs komen ophalen. Gelukkig krijg je het snel weer terug. Hopelijk is justitie niet te streng!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Doen we!llaura schreef:Ja dank je!parklaneworks schreef:Sterkte Laura! Lijkt mij toch een minder leuke ervaring als ze rijbewijs komen ophalen. Gelukkig krijg je het snel weer terug. Hopelijk is justitie niet te streng!
Duimen dan voor voor volgende week!
- llaura
- Enthousiast
Bericht
Zo dat is alweer een tijd geleden dat ik hier wat heb gepost!
Wat is dit genieten zeg, rondrijden met dit weer! Echt heerlijk, hoop dat het voorlopig zo blijft. Vandaag wel even me auto binnengebracht voor de navigatie en voor de "buts" mag hm over drie dagen weer ophalen dus dan istie weer zo goed als nieuw
Over de boete heb ik niks meer gehoord.. beetje vreemd.
Niet dat ik daar bezwaar tegen heb.. hoop dat het allemaal vergeten is/word
Jullie ook lekker aan het genieten van het weer en lekker een het touren?
Groetjes,
llaura
Wat is dit genieten zeg, rondrijden met dit weer! Echt heerlijk, hoop dat het voorlopig zo blijft. Vandaag wel even me auto binnengebracht voor de navigatie en voor de "buts" mag hm over drie dagen weer ophalen dus dan istie weer zo goed als nieuw

Over de boete heb ik niks meer gehoord.. beetje vreemd.
Niet dat ik daar bezwaar tegen heb.. hoop dat het allemaal vergeten is/word

Jullie ook lekker aan het genieten van het weer en lekker een het touren?
Groetjes,
llaura
Onze sponsors