Waar gaat de vakantie 2008 naar toe?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Marcel Always Open
Cabrio-King

27 apr 2008, 21:48

Ik heb nog geen plannen behalve de Vierdaagse lopen. Maar hopelijk met de MINI naar Scandinavie en lekker touren... ergens in Augustus of zo.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Kees en Annet
Racende reporter

27 apr 2008, 22:24

Wij gaan de hele maand juli met een camper door een deel van Amerika :rijden .
We beginnen in San Francisco, van daaruit naar Los Angeles, Las Vegas :zon , Grand Canyon enz. :Foto
En we eindigen weer in San Francisco alwaar we de 2 laatste dagen gaan rond hangen.
Annet en Kees
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 apr 2008, 22:45

Precies de route die wij vorig jaar ook wilde doen maar ging helaas niet door. Toen maar genoten van het leven op Ibiza 8) 8) Zooo vet, volgend jaar weer terug!!

Dit jaar zeker weer weg maar nog niet helemaal duidelijk.

Leuk topic trouwens..krijg alweer helemaal zin om te gaan :D
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 apr 2008, 23:04

quattro gmbh schreef:Dubai had toch niet zo'n trek in toeristen, tijd terug eens gezocht maar dan moest je al met een georganiseerde tour voor groepen mensen mee :?
Nee hoor, geen enkel probleem voor mensen uit de Europese Unie is een toeristenvisum zo geregeld.
BMW X3 schreef:We beginnen in San Francisco, van daaruit naar Los Angeles, Las Vegas , Grand Canyon enz.
En we eindigen weer in San Francisco alwaar we de 2 laatste dagen gaan rond hangen.
Top! Ik ben vorig jaar van Miami naar Las Vegas, Los Angeles en San Francisco gereden. Helaas de Grand Canyon moeten missen maar genoeg andere dingen gezien en meegemaakt. In LA zeker even kijken in Hollywood en Venice Beach, ons hotel zat in Downtown maar daar was niet zoveel aan. In Las Vegas moet je zeker naar de Stratosphere tower gaan en als je het aandurft die attracties uitproberen op 300m boven de grond :mrgreen: San Francisco vond ik persoonlijk de leukste stad van die 3, de Golden Gate, Alcatraz en de hairpins van Lombard street zijn absoluut de moeite waard. Daarnaast doen de stad en z'n inwoners heel Europees aan en zal je zeker de nodige Mini's zien!
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Francisca
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 apr 2008, 23:14

Wij gaan in juli 14 dgn naar La Palma, Los Cancajos (zon :zon , zee en strand, wat rondtoeren :rijden , de stad bezoeken, de vulkaan bekijken).
:yeah

Maar de andere opties klinken ook allemaal goed !

Nog even geduld !
Francisca uit Axel.
kamiel
Be Mini
Be Mini

28 apr 2008, 07:48

na twee vakantie's in de georges du verdon, word het dit jaar normandie.
Helaas dus geen spectaculeare ritjes met de mini in de georges, maar normandie schijnt ook super mooi te zijn.
En ik ben een beetje een oorlogsfilm freak, dus de stranden van normandie (D-day)is dan dan een must seen :D schijnen zeer indrukwekkend te zijn.

Volgend jaar wil ik weer richting de bergen. waarschijnlijk de pyreneeen en dan terug via de georges du verdon, ik moet daar nog een zeer spectaculaire wandeling gaan wandelen (martel pad)
Marcel Always Open
Cabrio-King

28 apr 2008, 08:35

Kamiel ik ben vorig jaar in Normandie geweest. Dat is erg indrukwekkend. Toen zijn we met de MINI naar het verste punt gereden (St Mére Eglise) en dan binnendoor helemaal teruggereden langs Omaha Beach, Utah Beach, enz inclusief ontzettend veel stellingen, bunkers en andere musea. Erg indrukwekkend en een leuke rit! :) Leuke weggetjes daar!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 apr 2008, 08:48

Ik ga lekker over een maandje naar Curacao en daarna in september nog twee weken naar Curacao :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2008, 08:50

florisvandam schreef:Ik ga lekker over een maandje naar Curacao en daarna in september nog twee weken naar Curacao :wink:

gr.
floris
Je gaat niet mijn record van 6 keer Curacao verbeteren he... tering wat een mazzelpik ben jij.... :D:D

MR
kamiel
Be Mini
Be Mini

28 apr 2008, 09:25

mderijke schreef:Kamiel ik ben vorig jaar in Normandie geweest. Dat is erg indrukwekkend. Toen zijn we met de MINI naar het verste punt gereden (St Mére Eglise) en dan binnendoor helemaal teruggereden langs Omaha Beach, Utah Beach, enz inclusief ontzettend veel stellingen, bunkers en andere musea. Erg indrukwekkend en een leuke rit! :) Leuke weggetjes daar!
wij gaan naar Cherbourg dat ligt aan zee, we hebben daar een mooie camping geboekt.
Maar als ik het goed begrijp is het dus wel degelijk lekker toeren in normandie? ook mooie bochtige wegen??
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 apr 2008, 10:47

MR schreef:
florisvandam schreef:Ik ga lekker over een maandje naar Curacao en daarna in september nog twee weken naar Curacao :wink:

gr.
floris
Je gaat niet mijn record van 6 keer Curacao verbeteren he... tering wat een mazzelpik ben jij.... :D:D

MR
Ik weet wel zeker dat ik dat ga verbreken Marc, toch heerlijk zo'n vast vakantie adresje :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2008, 10:50

Dan neem je me maar eens een keer mee :D

MR
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

28 apr 2008, 11:11

@ Quattro GMBH Visum voor Dubai voor een Nederlander?.. das gewoon 2 stempeltjes bij de emiraatse douane in Dubai.. goed voor 60 dagen.... Doe ik ongeveer 4-5x per jaar.
Saudi is wat ingewikkelder.

Ar.
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

28 apr 2008, 11:20

BMW X3 schreef:Wij gaan de hele maand juli met een camper door een deel van Amerika :rijden .
We beginnen in San Francisco, van daaruit naar Los Angeles, Las Vegas :zon , Grand Canyon enz. :Foto
Annet en Kees
Een paar tips.. Als je tijd hebt, ga dan "down south" via Highway one langs de kust. ge-wel-dig rijden. Zeker in de Zomer.
By Santa Cruz naar de honderden surfers kijken.
In Monterey even naar Cannery Row (niet zo zeer voor Cannary Row zelf, maar voor het aquarium).. als je echt wat tijd hebt, ook even walvis spotten (duurt 4 uurtjes met de boot, maar mensen wat imposant als je ze ziet). Dan via de 17 mile drive weer naar de "1" en verder naar beneden.
Ik kan dat stuk we dromen. :yeah

En San Francisco... Rocks :-))

[EDIT] Vergeet sausalito niet.. lekker eten daar aan de SF Bay.

Ar.
Laatst gewijzigd door @mr op 28 apr 2008, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
tirex
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2008, 11:23

juist terug thuis van 16 dagen Thai-Land..

7 dagen Krabi, 1 dag Phi Phi, 7 dagen Koalak, 1 Phuket Patong..

"Krabi"
Afbeelding
Afbeelding
even mee aan de paal gehangen.. "drank is den duvel"
Afbeelding

"PhiPhi"
Afbeelding

"Koalak"
Afbeelding

"Phuket Patong" "slettenland" :P
Afbeelding

18 mei vertrekken we naar Worthersee "meeting" (Oostenrijk) voor 7 dagen

tenslotte eind augustus naar Turkije (2 weken)

Groetjes,

Terug naar “Kletshoek”