The Heks...
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
he Peter, wat is nu precies de reden dat die grille zo lastig paste op de Aero bumper?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alle bevestigingspunten en uitstekende steuntjes zitten op de verkeerde plekken. Uieindelijk heb ik de meeste punten er vanaf gebroken en de grille erin gekit. De bovenste lamel van de grille in de bumper heb ik als laatste terug geplaatst om goed te kunnen bepalen onder welke hoek die geplaatst moest worden.
Ik weet alleen nog niet wat ik met de kentekenplaat ga doen...
Hey Marcel,mderijke schreef:he Peter, wat is nu precies de reden dat die grille zo lastig paste op de Aero bumper?
Alle bevestigingspunten en uitstekende steuntjes zitten op de verkeerde plekken. Uieindelijk heb ik de meeste punten er vanaf gebroken en de grille erin gekit. De bovenste lamel van de grille in de bumper heb ik als laatste terug geplaatst om goed te kunnen bepalen onder welke hoek die geplaatst moest worden.
Ik weet alleen nog niet wat ik met de kentekenplaat ga doen...
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou de achterbumper zit erop!!! Het was geen 'appeltje eitje' zeg....
Parkeersensoren overgezet, aerobumper is dikker dan de standaard bumper dus we moesten de bumpert een klein beetje modificeren.
De steun die de bumper in het midden ondersteund was afgebroken
van de aluminium bumperbalk dus die hebben we ook vast moeten zetten. Dat is goed gelukt.
De gaten voor de scharnieren maken was een kwestie van goed meten en toen de dremel erin.
Alleen de sidemarkers moeten nog aangesloten worden maar dat komt nog wel een keer...
Werner, SUPERbedankt weer voor de hulp! Het resultaat is mjammie geworden!!
Hier een paar piccies!

Parkeersensoren overgezet, aerobumper is dikker dan de standaard bumper dus we moesten de bumpert een klein beetje modificeren.
De steun die de bumper in het midden ondersteund was afgebroken

De gaten voor de scharnieren maken was een kwestie van goed meten en toen de dremel erin.
Alleen de sidemarkers moeten nog aangesloten worden maar dat komt nog wel een keer...
Werner, SUPERbedankt weer voor de hulp! Het resultaat is mjammie geworden!!
Hier een paar piccies!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
promo!
Ok dat woord word dus weggefliterd
P0RNO! 
Ok dat woord word dus weggefliterd

Laatst gewijzigd door biermagnaat op 28 apr 2008, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even met een scherp mesje een schuin kantje aan de binnenkant van de bumper maken zodat de klemmetjes die de parkeersensoren op hun plek houden zichzelf wat makkelijker kunnen zetten. Zo gepiept en luistert niet zo nauw. In de standaard bumper zitten de sensoren ook een beetje 'los' gemonteerd.coendek schreef:wat bedoel je met "dikker dus moesten we het een beetje modificeren" !?!?
al met al een DIKKE DIKKE DIKKE mini geworden zeg!!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
morgen gaat mijn aero pakket ETC naar de spuiter
Thanks peter...peter schreef:Even met een scherp mesje een schuin kantje aan de binnenkant van de bumper maken zodat de klemmetjes die de parkeersensoren op hun plek houden zichzelf wat makkelijker kunnen zetten. Zo gepiept en luistert niet zo nauw. In de standaard bumper zitten de sensoren ook een beetje 'los' gemonteerd.coendek schreef:wat bedoel je met "dikker dus moesten we het een beetje modificeren" !?!?
al met al een DIKKE DIKKE DIKKE mini geworden zeg!!
morgen gaat mijn aero pakket ETC naar de spuiter

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Was toen een kleur die je niet veel zag, maar er stond toen een Cooper in showroom met ook S-spokes en ik was verkocht.
x2henkietenk schreef:Erg gaaf!!![]()
Ook zeer geslaagd die chrome grill! Beter dan de aero, want anders wordt het allemaal te zwart!
Met die kleur in gedachte stapte ik bij dealer naar binnen, ik kruiste toch PW aan...Wint schreef:Mooi man, het blijft gewoon de mooiste kleur!

Was toen een kleur die je niet veel zag, maar er stond toen een Cooper in showroom met ook S-spokes en ik was verkocht.
Onze sponsors