Nieuw overzicht: HenkieTenk (Carbon dash)
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is trouwens wel een klote klusje, die dingen monteren! Je kan er vooral aan de bestuurderskant er moeilijk bij!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vrijdag ben ik weer thuis.
Samen staan pielen...
Ja, merk je verschil!? Beter!henkietenk schreef:Ik kan het toch wel wat merken, is toch wat stijver geworden (minder hangen in de bocht)
Ze liggen hier al klaar om gespoten te worden!henkietenk schreef:Ps, MiniPoeper gaat die steuntjes ook monteren.

Vrijdag ben ik weer thuis.
Maar goed dat je broer er was!henkietenk schreef:Is trouwens wel een klote klusje, die dingen monteren! Je kan er vooral aan de bestuurderskant er moeilijk bij!

Samen staan pielen...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zit net de foto's te bekijken en als je naar de daklijnen en spiegels kijkt, zie je dat mijne een stukkie laer staat (- 4 à 5 cm).
Dank uBigD schreef:NICE ONE'Smooie picas van mooie mini's
![]()

henkietenk schreef:HenkieTenk & MiniPoeper

Ik zit net de foto's te bekijken en als je naar de daklijnen en spiegels kijkt, zie je dat mijne een stukkie laer staat (- 4 à 5 cm).
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
[web]http://www.gelderlander.nl/voorpagina/n ... sdrijf.ece[/web]
Mooie actiefoto! Maargoed dat je vanmorgen geen foto's hebt gemaakt. Is er eentje omver gereden vandaag daar waar jij ongeveer rijdt! Morgen in de krant denk ik.Geert-Jan schreef:Grappig daar zijn van de week ook nog wat foto's geschoten van mijn MINI![]()
[web]http://www.gelderlander.nl/voorpagina/n ... sdrijf.ece[/web]
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
CooperS-lightningblue schreef:Blijft een leuke duo! Mooi strepen en spiegels SjoerdEn Henk... die wielen...
Mooie mini's jongens![]()
Thanx!!Leuke foto's![]()

Onze sponsors