Menno's Clubman D..
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo mensen, gister eindelijk weer een dagje met mijn MINI bezig geweest en de RH Maxilites Pure Silver gespoten. Ze waren al zilver maar weken net iets af van kleur en dat stoorde me
Tijdens het wachten ook maar even de klauwen rood gemaakt want die zagen er ook niet meer uit!
Nu nog een spacertje ertussen en ik kan er weer even tegen

Sorry het zijn er nogal wat maar kon niet kiezen deze keer

Tijdens het wachten ook maar even de klauwen rood gemaakt want die zagen er ook niet meer uit!
Nu nog een spacertje ertussen en ik kan er weer even tegen

Sorry het zijn er nogal wat maar kon niet kiezen deze keer

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
die houden me toch wel erg bezig de laatste week..
Probeer deze week nog even te komen kijken als je weer op de stoep bezig bent
Ja die toekomstplannencoendek schreef:hahahah terecht! want het is een dikke fiets!!!! one of a kind zullen we maar zeggen!!!!![]()
snel meeten jongen!! spreken we gelijk ff de toekomst plannen door hahaha
tot snel jongen.. keep it up!
coen

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

Coen
altijd welkom jongen!!Menno schreef:Ja die toekomstplannencoendek schreef:hahahah terecht! want het is een dikke fiets!!!! one of a kind zullen we maar zeggen!!!!![]()
snel meeten jongen!! spreken we gelijk ff de toekomst plannen door hahaha
tot snel jongen.. keep it up!
coendie houden me toch wel erg bezig de laatste week..

Coen
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Idd een hele mooie wagen! Het is van de ene kant jammer dat ik al zo ver in de onderhandeling zat met deze mini! Anders had ik echt intresse in deze Dikke Bak! Ik hoop dat je hem snel verkocht krijgt!
Ben benieuwd naar je nieuwe project!!!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Ben bang dat je er ook spijt van krijgt.. als ik je wishlist zie... en ik weet toevallig wat het allemaal kost om dit te behalen had je beter gelijk eentje kunnen kopen die meer in je straatje lag...

coen
Jean-Pierre schreef:Idd een hele mooie wagen! Het is van de ene kant jammer dat ik al zo ver in de onderhandeling zat met deze mini! Anders had ik echt intresse in deze Dikke Bak! Ik hoop dat je hem snel verkocht krijgt!
Ben bang dat je er ook spijt van krijgt.. als ik je wishlist zie... en ik weet toevallig wat het allemaal kost om dit te behalen had je beter gelijk eentje kunnen kopen die meer in je straatje lag...

coen
Onze sponsors