Groupbuy: Milltek uitlaat deel III
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- minidriver
- One wheel wonder
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Beste mensen,
om dit even een nieuw leven in te blazen wil ik vragen wie er interesse heeft in een miltek uitlaat!
bij afnamen van 5 stuks kost een nieuw systeem ex. montage 525 euro. ( uitlaten zijn een fractie duurder geworden)
Het gaat dan wel om een Cooper S uitlaat systeem.
Wie O wie heeft er definitief interesse in deze uitlaat!? Ik wil ASAP bestellen...
1 Coendek (Cooper S Cabrio uitlaat)
2 Marss (Cooper S uitlaat)
3 ??
4 ??
5 ??
Wie wilt er nog meer voor deze eenmalige spetterende prijs!!!?
Groeten
Coen de Korte
om dit even een nieuw leven in te blazen wil ik vragen wie er interesse heeft in een miltek uitlaat!
bij afnamen van 5 stuks kost een nieuw systeem ex. montage 525 euro. ( uitlaten zijn een fractie duurder geworden)
Het gaat dan wel om een Cooper S uitlaat systeem.
Wie O wie heeft er definitief interesse in deze uitlaat!? Ik wil ASAP bestellen...

1 Coendek (Cooper S Cabrio uitlaat)
2 Marss (Cooper S uitlaat)
3 ??
4 ??
5 ??
Wie wilt er nog meer voor deze eenmalige spetterende prijs!!!?
Groeten
Coen de Korte
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
heb opzich wel interesse, alleen nog wel wat vragen:
- gaat dit werken op een cooper (tegendruk ed)?
- is er mogelijkheid tot montage met bijbetaling?
Ben momenteel ook naar wat anders aan het kijken wat uit zou komen rond de 900 met montage, dus dit is wel interessant.
Wil alleen wel dat het spulleke er mooi/recht/hoog onderhangt.
Ben momenteel ook naar wat anders aan het kijken wat uit zou komen rond de 900 met montage, dus dit is wel interessant.
Laatst gewijzigd door Ralph-cooper op 28 apr 2008, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gaat zeker werken op een Cooper. Uitlaten van Supersprint en Milltek zijn open, maar niet dusdanig open dat het sjonnie-holes zijn. Nadeel van Milltek (vooral bij een Cooper) is dat deze uit twee dempers bestaat.
-klik-Ralph-cooper schreef:heb opzich wel interesse, alleen nog wel wat vragen:
Gaat zeker werken op een Cooper. Uitlaten van Supersprint en Milltek zijn open, maar niet dusdanig open dat het sjonnie-holes zijn. Nadeel van Milltek (vooral bij een Cooper) is dat deze uit twee dempers bestaat.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
sorry guys.. echt TE aso maar ik meld me bij deze af.. ik heb via via een gebruikte kunnen vinden... en die kan ik over 1,5 week al hebben... en dan heb ik hem ook nodig... die van de GB hebben een levertijd van minimaal 3 weken.....
wil het best nog regelen hoor!!!
Cheers
Coen
wil het best nog regelen hoor!!!
Cheers
Coen
Onze sponsors