ik zag op marktplaats deze advert. staan:Aangeboden een gloednieuw origineel JCW motorblok (220 PK) uit een Mini GP, met spruitstuk, lambosonde, gasklep.
Als extra erbij een aluminium vliegwiel en sachs drukgroep ( deze kosten alleen al 950 euro)
100% eerlijk blok. prijs 3250,00
nu is mijn vraag past dit blok in een mini cabrio uit 2004?
of is dit niet zomaar een klusje en komen er nog meer aanpasingen en $ bij?
en komtie door de rdw keuring?
of heeft het helemaal geen zin en is het zonde?
Mischien een rare vraag
- Xefke
- Be Mini
Bericht

Luchtfilter, uitlaatje, (eventueel even bij Beek passeren), gaat zeker harder gaan en klinken dan
Daar bestaan wel goedkopere oplossingen voor hoorcel schreef:pfffff. no way. dan laat ik de motor voor wat hij is![]()
ik zal alleen wel iets meer power willen hebben(het is een 85 kw) en een wat stoerder geluid..

Luchtfilter, uitlaatje, (eventueel even bij Beek passeren), gaat zeker harder gaan en klinken dan

- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb piper cross open filter.
Geluid als je wilt en niet als je dat niet wilt.
Schijn volgens kenners slecht te zijn voor je koppel en vermogen met warmweer. IHO boeien! Maar ja ik ben dan ook van een S naar een one overgestapt.
Vind overigens wel dat je gasrespons beter is.
Geluid als je wilt en niet als je dat niet wilt.
Schijn volgens kenners slecht te zijn voor je koppel en vermogen met warmweer. IHO boeien! Maar ja ik ben dan ook van een S naar een one overgestapt.
Vind overigens wel dat je gasrespons beter is.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gasrespons wordt beter, maar je verliest idd vermogen als de weersomstandigheden niet optimaal zijn. Ik heb nu ook een open lucht filter steken, redelijk tevreden van, mooi geluid, maar meer dan dat moet je er neit van verwachten ...
Ik ben alleszinds van plan om over te schakelen naar een bmc cda, ook een openluchtfilter, maar met een omhulsel errond zodat hij enkel koude lucht kan aanzuigen. Dat levert me ook een mooi geluid op, en een leuke vermogenstoename. Is wel wat duurder ...
Ik ben alleszinds van plan om over te schakelen naar een bmc cda, ook een openluchtfilter, maar met een omhulsel errond zodat hij enkel koude lucht kan aanzuigen. Dat levert me ook een mooi geluid op, en een leuke vermogenstoename. Is wel wat duurder ...
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En daarnaast is dit GEEN motor uit een GP. Hooguit een van een normale Works, maar het is zonder certificaten niet te bewijzen dat het uberhaupt een JCW blok is.
De reden dat het geen GP blok is is dat deze een zwarte kap over de intercooler heeft zitten en niet zoals de Works-modellen een zilveren.
De intercooler van de GP is ook een maatje groter. Daarnaast hoort bij het Works pakket een JCW luchtfilter, en JCW uitlaat.
De reden dat het geen GP blok is is dat deze een zwarte kap over de intercooler heeft zitten en niet zoals de Works-modellen een zilveren.
De intercooler van de GP is ook een maatje groter. Daarnaast hoort bij het Works pakket een JCW luchtfilter, en JCW uitlaat.

Onze sponsors