Weet iemand waar ik van de slappe ruitewissers kan bestellen voor mijn mini (deze ruitenwisser heten earotwin en zijn van het merk bosch).
Ik vind ze namelijk erg mooi, maar heb ze voor een mini nog niet gezien.
mvg Ronald
Slappe aerotwin ruitenwissers
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik weet 't niet.
Eerst begreep ik ook niet wat je bedoelde... maar nu weet ik 't want ze zitten ook bij ons op de MB. Zijn wel aparte dingen. Bedenk wel dat de ruiten van de MINI rechter op staan en heel soms klappert de ruitenwisser bij mij al bij hoge snelheid (vanaf zon 140 km/h).

Eerst begreep ik ook niet wat je bedoelde... maar nu weet ik 't want ze zitten ook bij ons op de MB. Zijn wel aparte dingen. Bedenk wel dat de ruiten van de MINI rechter op staan en heel soms klappert de ruitenwisser bij mij al bij hoge snelheid (vanaf zon 140 km/h).
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet wel dat die dingen loeizwaar zijn bij de auto van mijn paps, ben bang dat er dan toch wel een paar aanpassingen nodig zijn aan bijvoorbeeld de ruitenwisserarm?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar idd, je hebt gelijk.
Hoe weet jij dat nou? Jij wast nooit de MB!henkietenk schreef:Ik weet wel dat die dingen loeizwaar zijn bij de auto van mijn paps,

- Robert
- NMC Moderator
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is in het weekend anders....
Hier is het nog verbaalRaymond schreef:Mini Poeper schreef:Hoe weet jij dat nou? Jij wast nooit de MB!henkietenk schreef:Ik weet wel dat die dingen loeizwaar zijn bij de auto van mijn paps,Maar idd, je hebt gelijk.
Het blijft een mooi spel tussen de broers

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik las op een duits forum dat iemand ze erop had zitten, maar er niet zo tevreden over is. De wissers maken de niet geheel de kromming die de ruit maakt. Vooral aan rechterkant wordt een deel niet gewist.
Mijn ervaring is dat bij hogere snelheden de linkerkant de ruitenwisser beetje gaat klapperen, ik ben bang dat dat met deze nog erger zou zijn.

Mijn ervaring is dat bij hogere snelheden de linkerkant de ruitenwisser beetje gaat klapperen, ik ben bang dat dat met deze nog erger zou zijn.
henkietenk schreef:Hier is het nog verbaalRaymond schreef:Mini Poeper schreef: Hoe weet jij dat nou? Jij wast nooit de MB!Maar idd, je hebt gelijk.
Het blijft een mooi spel tussen de broers
![]()

- Rimshot
- 4 op een rij!
Bericht
minijcw,
Laat mij even weten of het goed werkt, ben er wel benieuwd naar.
volgens mij moet het echt wel beter werken, want die dingen moeten volgens de berichten echt een stuk beter zijn. Ik heb dat klapperen van de linker ruitenwisser namelijk ook. Ik hoor het wel hoe het werkt.
Groeten en bedankt voor de reacties.
Ronald
Laat mij even weten of het goed werkt, ben er wel benieuwd naar.
volgens mij moet het echt wel beter werken, want die dingen moeten volgens de berichten echt een stuk beter zijn. Ik heb dat klapperen van de linker ruitenwisser namelijk ook. Ik hoor het wel hoe het werkt.
Groeten en bedankt voor de reacties.
Ronald
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
HEb op het duitse forum even zitten nalezen over die aerotwin en die hebben het over de 450S. En als ik hun resultaten lees dan is dat niet echt positief. De bijrijderskant schijnt rechtsonder helemaal niet de raam te raken (zo'n 4 cm) Heb hier verschijnende Bosch leveranciers gebeld en hier in NEderland is het al niet te verkrijgen voor de Mini. Moet er dus nog even over nadenken, en eens rondbellen en mailen in Duitsland. Hou je op de hoogte
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors