AHHHH foto komt er aan in album
http://www.newminiclub.nl/gallery.php?id=2935
Ja dat is dus roest op een auto van amper 6 mnd oud.....
En ik heb een garage en net 7000 km gereden.........
Beetje vreemd.... heb het nu opgenomen in mijn vaak controleren lijstje....
Roest aan je MINI
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
hier mijn MINI, met de opmerkelijke rechthoekige lakvrije plaatsen, waar nu logischerwijs roest te vinden is. Ook op 2 andere punten roest aangetroffen.

de opmerkelijke rechthoek bestuurderskant

hier de passagierszijde met dezelfde grootte en locatie lakloze rechthoek als bestuurderskant

Beetje duidelijk ingezoomd op het lakloze rechthoekje passagierskant.

En nog een roestplekje op de balk.

de opmerkelijke rechthoek bestuurderskant

hier de passagierszijde met dezelfde grootte en locatie lakloze rechthoek als bestuurderskant

Beetje duidelijk ingezoomd op het lakloze rechthoekje passagierskant.

En nog een roestplekje op de balk.

- wilf
- One wheel wonder
Bericht
Ben net bij de dealer geweest en beginnende roestplekjes (ook bij de mijne dus) laten zien. De rondlopende schadeexpert gaat het opnemen met BMW.
Hij keek er van op, helemaal toen ik vertelde dat op internet melding van meerdere MINI´s zijn die hetzelfde hebben.
Hij vertelde dat dit niet ´roest van binnenuit´ is maar oppervlakkig. "ook dat hoort niet". Om dit te herstellen moet het overgespoten worden.... zei hij.
Hij belt me terug is me beloofd.
NB. Was er om mijn geroeste deurslotplaten (beide portieren) te laten vervangen (MINI van maart 2005).
Da´s keurig afgehandeld. Niets over te klagen.
Hij keek er van op, helemaal toen ik vertelde dat op internet melding van meerdere MINI´s zijn die hetzelfde hebben.
Hij vertelde dat dit niet ´roest van binnenuit´ is maar oppervlakkig. "ook dat hoort niet". Om dit te herstellen moet het overgespoten worden.... zei hij.
NB. Was er om mijn geroeste deurslotplaten (beide portieren) te laten vervangen (MINI van maart 2005).
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk zo'n behandeling had ik ook verwacht van mijn dealer, maar ik moest me niet zo gek laten maken op dit soort forum's.wilf schreef:Ben net bij de dealer geweest en beginnende roestplekjes (ook bij de mijne dus) laten zien. De rondlopende schadeexpert gaat het opnemen met BMW.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
In Breda? Die werken juist mee en lezen mee op forums. Met name het forum van de MMC.CooperS-indiblue schreef: maar ik moest me niet zo gek laten maken op dit soort forum's.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoezo? Je hebt toch wel of je hebt geen roest op zo'n jonge MINI. Wat maakt het dan uit waar je dat te weten bent gekomen waar je dat moet controleren?CooperS-indiblue schreef:Kijk zo'n behandeling had ik ook verwacht van mijn dealer, maar ik moest me niet zo gek laten maken op dit soort forum's.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet het ook niet. Maar goed het feit is dat er roest op zit en dat ik dat weg wil hebben net als de rest van de forumers hierzo. Het hoort gewoon niet thuis op zo'n jonge auto. Zeker niet een met de strenge BMW-kwaliteit.Berthil schreef:Hoezo? Je hebt toch wel of je hebt geen roest op zo'n jonge MINI. Wat maakt het dan uit waar je dat te weten bent gekomen waar je dat moet controleren?CooperS-indiblue schreef:Kijk zo'n behandeling had ik ook verwacht van mijn dealer, maar ik moest me niet zo gek laten maken op dit soort forum's.

- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar we zitten er allemaal wel mooi mee teminsten de meesten van ons
Ik heb nog steeds niets vernomen van mijn dealer wat ze eraan willen gaan doen en of ze het ook in echt willen zien
Idd dat ben ik helemaal met je eens CooperS-indiblue het hoort niet op een jonge auto!CooperS-indiblue schreef:Ik weet het ook niet. Maar goed het feit is dat er roest op zit en dat ik dat weg wil hebben net als de rest van de forumers hierzo. Het hoort gewoon niet thuis op zo'n jonge auto. Zeker niet een met de strenge BMW-kwaliteit.Berthil schreef:Hoezo? Je hebt toch wel of je hebt geen roest op zo'n jonge MINI. Wat maakt het dan uit waar je dat te weten bent gekomen waar je dat moet controleren?CooperS-indiblue schreef:Kijk zo'n behandeling had ik ook verwacht van mijn dealer, maar ik moest me niet zo gek laten maken op dit soort forum's.

Ik heb nog steeds niets vernomen van mijn dealer wat ze eraan willen gaan doen en of ze het ook in echt willen zien

- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat ziet er ook niet prettig uit zeg!daar word je ook niet vrolijk van allemaal
Ben benieuwd wat ze eraan gaan doen!
Zooowww danBerthil schreef:Ik heb behoorlijk veel van dit soort plekjes, links en rechts![]()
Mijn MINI moet nog naar de dealer omdat ze mijn MINI armsteun kostenloos vervangen omdat ze de nieuwe met dikke krassen hebben gemonteerd. Dan neem ik dit ook mee.

Ben benieuwd wat ze eraan gaan doen!
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
Hee! dat rechthoekje lijkt verdacht veel op die bij mij! Fabrieksfout dus... zeker werd de mini daaraan vastgeklemd oid tijdens het spuiten in de fabriek.Berthil schreef:Ik heb behoorlijk veel van dit soort plekjes, links en rechtsMijn MINI moet nog naar de dealer omdat ze mijn MINI armsteun kostenloos vervangen omdat ze de nieuwe met dikke krassen hebben gemonteerd. Dan neem ik dit ook mee.
Onze sponsors