Eindelijk mijn nieuwe stoelen! Heb ze al een tijdje geleden besteld maar zijn nu eindelijk klaar.. nog ff inbouwen want er moeten speciale beugels gemaakt worden, weinig ruimte ook om ze vast te zetten. Maar ik heb ze even geprobeerd en dit bied echt 10x meer stabiliteit dan de standaard kussens dit bij de Dax zitten! Als je een dikke reet heb kan je het wel vergeten, dit zit echt strak! Ben nu helemaal klaar voor 16-mei, DF circuitdag
En wat rijd dat ding toch goed & gaaf, even wezen knallen zonder deurtjes beetje driften op rotondes en de performance box eraan gehangen.. 5,2 seconden op de 100, nog ff oefenen want ik moet wel die 4 seconden halen.. 4 seconden rond gaat nooit lukken, kan niet zonder wielspin hard optrekken, misschien met semi slicks maar dat kost je aandrijfas..
De Dax klaar gemaakt voor as zondag de Autovisie Time Attack
Vorig jaar meegedaan met de GP en nu met de Dax, sleepogen gemonteerd, dempers versteld, brandblusser aan board.. hopen dat het droog blijft want in de regen is het geen doen..
Ben er ook achter dat er helaas geen goede sper in zit, wat het ook wat lastiger maakt om goed te driften..