Clubman S Pepper White
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gr.
Ja moet even kijken, vind die voorbumper ook heel gaaf, alleen vind ik het niet zo mooi om alleen de voorbumper te vervangen! (dan klopt het op de een of andere manier niet!) Dus hopen dat ze het totale earo pakket nog is uitbrengen voor de clubman!!coendek schreef:uhm.. nou eerst je lijstje afwerken.. want ik zou niet weten wat er nog meer mooi op zou zijn... mss aero pakket...iig de voorbumper want O wat vind ik dat ruig zeg!!!
Gr.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
helaas.. dat zou de fiets NOG dikker maken!!!
Keep it up!!!

Coen
Damn... dacht dat die hele kit al wel bestond...Olaf schreef:Ja moet even kijken, vind die voorbumper ook heel gaaf, alleen vind ik het niet zo mooi om alleen de voorbumper te vervangen! (dan klopt het op de een of andere manier niet!) Dus hopen dat ze het totale earo pakket nog is uitbrengen voor de clubman!!coendek schreef:uhm.. nou eerst je lijstje afwerken.. want ik zou niet weten wat er nog meer mooi op zou zijn... mss aero pakket...iig de voorbumper want O wat vind ik dat ruig zeg!!!
Gr.

Coen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Strakke Clubman... Van wie is deze of heet iemand nog foto's van de voor- achterkant?
Volgens mij heeft ie een Aero-pakket af-fabriek aan de zijschorten te zien... ;-)
Volgens mij heeft ie een Aero-pakket af-fabriek aan de zijschorten te zien... ;-)
speedy schreef:super strakke clubman's inderdaad is de voorkant iets hoger dan de achterkant(ook bij een gewone mini). bij deze clubman valt het minder op vind ik (of is het minder erg??)
Onze sponsors