Groupbuy m7tuning (gesloten)
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik wil zaterdag 10 mei 2008 om 14.00 uur een meeting doen bij de mac donalds in Nieuwegein http://www.mcdonalds.nl/templates/resta ... ant_id=137 om de spullen af te halen. Schikt dit niet dan kunnen we altijd een afspraak maken bij mij thuis om de spullen af te halen. In dat geval kan je me een pm sturen.
Iedereen die besteld heeft heeft een pm ontvangen.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
mss kom ik ffies kijken
coen
Zijlboot schreef:Ik wil zaterdag 10 mei 2008 om 14.00 uur een meeting doen bij de mac donalds in Nieuwegein http://www.mcdonalds.nl/templates/resta ... ant_id=137 om de spullen af te halen. Schikt dit niet dan kunnen we altijd een afspraak maken bij mij thuis om de spullen af te halen. In dat geval kan je me een pm sturen.
mss kom ik ffies kijken

coen
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Ik hou het topic in de gaten dus ik kom gewoon langs!!
Met de nieuwe wheels dan!!! aero kit wilde ik die zaterdag er op gaan zetten maar heb mijn miltek nog niet hier en met alleen de skirts en voorbumper ga ik niet rijden... dus IK kom wel ffies langs!!
lekker bakkie doen!!! 
Coen
Thanks!!Zijlboot schreef:@coendek: laat het even weten, kan ik het understrut systeem even voor je meenemen.
Ik hou het topic in de gaten dus ik kom gewoon langs!!

Coen
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
De super AGS va Maaij moet nog worden verstuurd, en er kunnen nog onderdelen mee. Laatste kans op dezelfde deal. (enige variatie door de dollarkoers). Kan de USS dus gewoon bestellen Coendek.
Indien er nog meer geinteresseerden zijn laat het mij ASAP weten, dan hoop ik morgen of vrijdag M7 te mailen om de super AGS deze kant op te sturen.
Indien er nog meer geinteresseerden zijn laat het mij ASAP weten, dan hoop ik morgen of vrijdag M7 te mailen om de super AGS deze kant op te sturen.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Douanekosten?Zijlboot schreef:4 dozen binnen gekregen, ga nu snel kijken of alles er in zit![]()
Er lijken geen extra kosten bij te komrn, volgens de chauffeur van Fedex is dit allemaalk door M7 geregeld
Onze sponsors