Coen's derde project is "over"
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
ben benieuwd Coen, en doe maar rustig aan hoor met modden anders staat de cabrio binnen een half jaar weer te koop mancoendek schreef:OWYEAH!! woensdag mijn wiel halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woensdag avond monteren!!!!

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoop voor je dat hij morgen komt, anders wordt het toch weer de OV uit je portemonee halen
@ hoe ging het eigenlijk vanmiddag, appeltje eitje
gr.
floris

@ hoe ging het eigenlijk vanmiddag, appeltje eitje

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Dat is niet zo gek aangezien er geen post is op maandag!coendek schreef:whahhaa komt goed floris...
vandaag weer geen kenteken trouwens.. vanmorgen gebeld met het RDW en was vrijdag verstuurd dus moet echt heeeeeel raar lopen wil het niet morgen in de brievenbus vallen
Cheers
Coen

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Ik had toch echt post maandag....

Het zal er vandaag wel bij zitten
Ben benieuwd!!
Cheers
Coen
MaVaEe schreef:Dat is niet zo gek aangezien er geen post is op maandag!coendek schreef:whahhaa komt goed floris...
vandaag weer geen kenteken trouwens.. vanmorgen gebeld met het RDW en was vrijdag verstuurd dus moet echt heeeeeel raar lopen wil het niet morgen in de brievenbus vallen
Cheers
Coen
Ik had toch echt post maandag....

Het zal er vandaag wel bij zitten

Ben benieuwd!!
Cheers
Coen
Onze sponsors