wow, dat ziet er echt heel stoer uit! Hoe maak je die lampen zo dan?? gewoon spuiten of op een andere manier?
Gr. Olaf
PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ach omdat het zonnig is
klikkerdeklikkerklik
Zoek maar eens op "Joey mod".Olaf schreef:wow, dat ziet er echt heel stoer uit! Hoe maak je die lampen zo dan?? gewoon spuiten of op een andere manier?
Gr. Olaf
Ach omdat het zonnig is

klikkerdeklikkerklik
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gaat er vast en zeker erg mooi uitzien
, zeker in combinatie met de zwarte grill !
!
Is die goedkope Xenon unit een 'one of' of is het een adres waar je de Xenon units voor een lagere prijs kunt bestellen?

TOP !!!! Dan kan ik een keer een poging gaan wagenMaaij schreef:Ik probeer gelijk een DIY te maken voor mensen die het ook willen doen

Is die goedkope Xenon unit een 'one of' of is het een adres waar je de Xenon units voor een lagere prijs kunt bestellen?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Is een "one off" anders was de prijs zeker niet zo laagparklaneworks schreef:Gaat er vast en zeker erg mooi uitzien, zeker in combinatie met de zwarte grill !
TOP !!!! Dan kan ik een keer een poging gaan wagen!

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Daar was ik al bang voor......Maaij schreef:Is een "one off" anders was de prijs zeker niet zo laagparklaneworks schreef:Gaat er vast en zeker erg mooi uitzien, zeker in combinatie met de zwarte grill !
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Leuk om de Joey mod uit te proberenparklaneworks schreef:Daar was ik al bang voor......Maaij schreef:Is een "one off" anders was de prijs zeker niet zo laagparklaneworks schreef:Gaat er vast en zeker erg mooi uitzien, zeker in combinatie met de zwarte grill !

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja goed bezig jongen!!
Heb zelf geen moment spijt gehad dat ik hem gedaan heb
Mocht er inderdaad nog een S komen dan ga ik het zeker weer doen mits ik tijd heb..
Tip van mij is om ze GOED in de gaten te houden als je ze in de oven hebt liggen! Blijf er desnoods bij zitten..
Heb zelf geen moment spijt gehad dat ik hem gedaan heb

Tip van mij is om ze GOED in de gaten te houden als je ze in de oven hebt liggen! Blijf er desnoods bij zitten..
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors