JP's MINI VERKOCHT!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 mei 2008, 08:33

smetje schreef:ik zit met et 35 en velg 7.5j denk ik en helemaal geen probleem met verlaging :wink:
Ik wacht even offerte af maar ik ga het gewoon doen! Al valt het mis niet mee maar ja moet wel een beetje spannend blijven ook toch?! En als het niet past kan er altijd nog iets veranderd worden aan de Carrosserie!!:P
speedy
NMC Legend
NMC Legend

06 mei 2008, 09:29

kijk ik ben zeer benieuwd je gaat dus voor die dotz velgen??
Mag ik vragen wat die 18" kosten incl. merkbanden bij een velgen boer?
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 mei 2008, 10:07

speedy schreef:kijk ik ben zeer benieuwd je gaat dus voor die dotz velgen??
Mag ik vragen wat die 18" kosten incl. merkbanden bij een velgen boer?
Valt mee ik was met montage en Toyo 1525 kwijt. En met hun huismerk (hij vond ze net zo goed als Toyo) 1325. Dat zijn de 8J velgen 18inch.

Maar via mijn werk zijn ze waarschijnlijk stuk goedkoper! We wachten af.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

06 mei 2008, 10:22

te hopen voor je :wink: blijft wel een hoop geld!
Ik moet eerst weer even sparen want over 10 dagen krijg ik nieuwe audio :dansen , volgend jaar mischien nieuwe velgen Dotz mughello :mrgreen: .

Ga je ook gelijk verlagen met veren?
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 mei 2008, 13:11

speedy schreef:te hopen voor je :wink: blijft wel een hoop geld!
Ik moet eerst weer even sparen want over 10 dagen krijg ik nieuwe audio :dansen , volgend jaar mischien nieuwe velgen Dotz mughello :mrgreen: .

Nja het is zeker vele geld maar aangezien de velgen vele malen goedkoper zijn als mijn Wish list voor mijn audio :wink:

Ik ben nu bezig om een sportonderstel aan te schaffen van cooper S en daar mijn nieuwe(kleinere) veren al onder te leggen.

Waneer kwam je audio nu? 11 mei ofzo toch? schiet al op!!! :D
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 mei 2008, 13:15

speedy schreef:te hopen voor je :wink: blijft wel een hoop geld!

Trouwens jij rijd een S en ik niet hey!!! :lol:

Daarom heb ik een One genomen omdat ik er toch nog veel aan wil modden! Een standaard S kan ik gewoon niet blijven rijden. Maar wie weet in de toekomst! 8)
Koeft
Enthousiast
Enthousiast

06 mei 2008, 13:37

Erg netjes hoe je die xenon hebt ingebouwd.. maar krijg je hier verder geen problemen mee ? ik zou zelf ook wel graag xenon willen maar ben erg bang voor problemen .. :oops:
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 mei 2008, 16:18

Koeft schreef:Erg netjes hoe je die xenon hebt ingebouwd.. maar krijg je hier verder geen problemen mee ? ik zou zelf ook wel graag xenon willen maar ben erg bang voor problemen .. :oops:
Hier krijg je echt geen problemen mee hoor. Je word echt niet aangehouden. Of je moet je lichten wel zo verkeerd hebben afgesteld!(want er rijden wat sjonnies rond met happie kwappie xenon alle kanten op)

Het enigste wat je heel mis zou kunnen hebben is dat je problemen met de APK hebt. Dan moet je mis even de Halogeen lampjes er over steken maar dat is 5 min werk. Trafo's en zo kun je laten zitten.

Maar van welk jaar is je auto? Want alle auto's die vanaf januari 2007 met met xenon rondrijden MOETEN automatishce koplamstellers en wiswas automaat hebben!!!

Maar bij vele mini's hier op het forum is dat niet van toepassing.

Als er nog vragen zijn stel ze!
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2008, 16:26

Vooral foto's posten als je wielen erop zitten 8)
Koeft
Enthousiast
Enthousiast

06 mei 2008, 16:58

mijn auto is van juni 2006 dus dat is dan niet verplicht ...

wat was jij nu kwijt voor dat setje e.t.c en ik als leek kan dat natuurlijk zelf niet instaleren .. :evil:
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 mei 2008, 17:53

Fred schreef:Vooral foto's posten als je wielen erop zitten 8)
Zal ik zeker doen hoor! ik hou de site netjes bij! Heb net een orgineel cooper S sportonderstel en uitlaat gekocht!

Schiet eindelijk een beetje op!

Greetz
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 mei 2008, 18:00

Koeft schreef:mijn auto is van juni 2006 dus dat is dan niet verplicht ...

wat was jij nu kwijt voor dat setje e.t.c en ik als leek kan dat natuurlijk zelf niet instaleren .. :evil:
Nee is dan niet verplicht! Gelukkig!!!
Je hebt verschillende setjes je komt ze tegen vanaf 69 euro maar ik weet daar de kwaliteit niet van. De xenonsetjes van autostyle: HID zijn oke, al vaak gemonteerd(keer of 25). Prijs daarvan bedraagd 159 euro.

De pilot set die ik heb geld een advies prijs van 219 euro. Maar de echte winkelprijs weet ik nog steeds niet.(ik moet hem zelf nog afrekenen bij m'n werk:P)
Het voordeel van de Pilot is dat de kastjes(transformator) super klein zijn t.o.v. de andere xenon sets.

De inbouw ervan is vrij makkelijk! het kan ieddere leek nog wel! Gewoon stekkers klikken, kastjes plakken, ty-rappen en klaar is "koeft"!!!

Voor eventuele uitlichtingen met montage kun je altijd nog mij pben. Meestal vragen ze bij een garage ongeveer 40-75 euro gewoon 1,5 uur werk ofzo. Soms zit het tegen. Maar het is maar net wat je wilt besparen natuurlijk!

Succes Greetz!!!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

06 mei 2008, 21:37

15 mei komt mijn audio 8)

Koeft, problemen krijg je niet met xenon mits het goed afgesteld is en anders komt het niet door de apk.(mijn xenon komt gewoon door de apk :wink: )
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 mei 2008, 08:15

speedy schreef:15 mei komt mijn audio 8)

Koeft, problemen krijg je niet met xenon mits het goed afgesteld is en anders komt het niet door de apk.(mijn xenon komt gewoon door de apk :wink: )
Kijk hier weer een goed voorbeeld!!!!
Thanks Speedy!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

07 mei 2008, 08:25

Ik heb xenon in laten bouwen bij xenon-verlichting.nl kosten waren rond de 450 euro (beetje duur mischien?) maar het is goed spul en heb 2 jaar garantie op de set ook op de lampen :wink: . Bij mij hebben ze de een xenon kit voor motoren genomen i.v.m de grote.
En hij komt gewoon door de apk heen als de hoogte maar goed is, maar dat kunnen ze gewoon verstellen met een schroevendraaier.

Terug naar “Show your ride”