Het is in iedergeval leuk om te zien dat er zoveel mensen zo enthousiast met dit autootje bezig zijn
En nog een er bij ..
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
En nog een er bij ..
Ik zal mijn zelf dan ook maar even voorstellen. De naam is Olaf en kom uit Edam. Heb vandaag het genoegen gehad om een Cooper S in Dark Silver met zwarte r105's te bestellen. Helaas moet ik allen nog 10 weken met slapeloze nachten zien te overbruggen
Het is in iedergeval leuk om te zien dat er zoveel mensen zo enthousiast met dit autootje bezig zijn
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hi Ducks,
welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ps. en als je ook gebruik wilt maken van de NewMINIclub autoverzekering verneem ik dat graag van je, check mijn topic maar eens.
welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ps. en als je ook gebruik wilt maken van de NewMINIclub autoverzekering verneem ik dat graag van je, check mijn topic maar eens.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors