Ouch dat ziet er echt pijnlijk uit...
kan er gewoon niet aan denken als dit bij mij zal gebeuren.....
Fre's Mini 1
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar heb ik mijn ma's auto voor
, heb trouwens net gevonden hoe ik de tractie-controle volledig kan uitschakelen

Plots dikke fun geworden met die bak
Heb trouwens ook ondervonden dat de tape er tamelijk op blijft kleven, maar aan de randjes is het precies wat gekrompen, dus er komt een klein strookje chroom vrij. En de bovenkant krult een klein beetje op. Als ik hem nog es helemaal simoniseer toch maar nog es herdoen. Een tip voor wie ook zijn beltline wil aftapen ... Die tape rekt makkelijk uit, maar als je dat doet gaat hij terug wat inkrimpen, en dat wil je niet ...

Plots dikke fun geworden met die bak

Heb trouwens ook ondervonden dat de tape er tamelijk op blijft kleven, maar aan de randjes is het precies wat gekrompen, dus er komt een klein strookje chroom vrij. En de bovenkant krult een klein beetje op. Als ik hem nog es helemaal simoniseer toch maar nog es herdoen. Een tip voor wie ook zijn beltline wil aftapen ... Die tape rekt makkelijk uit, maar als je dat doet gaat hij terug wat inkrimpen, en dat wil je niet ...
Laatst gewijzigd door Fred op 08 mei 2008, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat is er trouwens mogelijk om mijn remmenwerk wat te verbeteren. Ik vind dat ze wat hun oren laten hangen de laatste tijd. Het wordt wsl terug tijd om iets te gaan vervangen dus wil ik ineens deftig vervangen, en niet terug diezelfde oem zooi.
Kan ik op mijn schijven en remklauwen (stomme belgische wetgeving
) stalen remleidingen aansluiten en betere remblokken zonder verdere aanpassingen. En quanta kosta?
Kan ik op mijn schijven en remklauwen (stomme belgische wetgeving

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het zijn vooral de blokken die voor het remwerk zorgen. Gegroefde en/of geperforeerde schijven zorgen niet voor een grotere remkracht. Ze zorgen voor warmte, vuil en remstof afvoer. Dit is pas te merken na flink potje achter elkaar remmen.
Dus eerste verbetering zou de blokken zijn.
Ik heb ook pas de remmerij verwisseld; zie mijn topic.
Dus eerste verbetering zou de blokken zijn.
Ik heb ook pas de remmerij verwisseld; zie mijn topic.
Onze sponsors