JP's MINI VERKOCHT!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 mei 2008, 10:16

speedy schreef:Ik heb xenon in laten bouwen bij xenon-verlichting.nl kosten waren rond de 450 euro (beetje duur mischien?) maar het is goed spul en heb 2 jaar garantie op de set ook op de lampen :wink: . Bij mij hebben ze de een xenon kit voor motoren genomen i.v.m de grote.
En hij komt gewoon door de apk heen als de hoogte maar goed is, maar dat kunnen ze gewoon verstellen met een schroevendraaier.
Jep i Know heb ik zelf ook even gedaan even lang garage in de buurt gereden om te kijken of ze binnen de normen vallen. Maar zolang er geen andere automobilisten naar je seinen dan is het meestal wel goed.
IK heb met de Pilot ook 2 jaar omwissel gararantie! Ook op de lampen.

Greetz
speedy
NMC Legend
NMC Legend

08 mei 2008, 09:52

Weet je al wat van je velgen wanneer je ze gaat kopen , ik ben zeer benieuwd of het gaat passen en of het niet aanloopt.
Je bent wel de eerste met die wielen en maten :wink:
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2008, 13:17

speedy schreef:Weet je al wat van je velgen wanneer je ze gaat kopen , ik ben zeer benieuwd of het gaat passen en of het niet aanloopt.
Je bent wel de eerste met die wielen en maten :wink:
IK belde gistern mijn baas op of hij al wat wist. Was hij het helemaal vergeten. Hij vraagt het vandaag(als het goed is na). En als ze geleverd kunnen worden dan bestel ik ze gelijk. Ik heb ze nog liever vandaag als morge er onder zitten.

Ja ik ben ook benieuwd ik wil wat speciaals. Iets waar anderen niet zo veel mee rijden. Als het lukt met deze velgen dan heb ik dat ook wel denk :wink:

Vanavond eerst S-Sportonderstel en S-Uitlaat halen. (Alvast voor mijn Aero kit) En is wel makkelijk kan ik de nieuwe verlaagde veren op de sportdempers zetten. Hoef ik enkel alleen de gehele dempers te vervangen. En is hij ook ietsje stugger.

Maar als ik meer weet post ik het hier!

Thanks speedy! :mrgreen:
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2008, 13:21

Gaat de goede kant op!
coendek
Stoepsleutelaar

08 mei 2008, 13:38

minder lullen meer foto's!!!! :lol:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2008, 13:40

Look who's talking :)
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2008, 14:48

biermagnaat schreef:Gaat de goede kant op!
Ik hoop het :wink:
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2008, 14:52

coendek schreef:minder lullen meer foto's!!!! :lol:
Ik ben normaal wel een pica shooter alleen ik heb nog niks speciaals op dit gebied te showen. Ik kan moeilijk foto's maken van uitlaat als ik hem nog niet heb hey:P

Komt goed! Als het mee zit Gaat de bestelling dit weekend de deur uit voor de velgen(eerst afwachten leverbaarheid bij eigen werk). En ik hoop ze voor 24 mei(mijn verjaardag) er op te hebben zitten. Eigenlijk nog verlaagd ook 8) Dat moet wel lukken als de wielen niet te snel aan gaan lopen :lol:

En ik ben al aan het zoeken naar Aero kit. Mail de deur uit gedaan naar Jonkers

Maar ik beloof dat ik je als de wielen er op zitten je ga overspoelen met pica's!

En let op mijn motto: "Alles komt goed" :wink:

Greetz
coendek
Stoepsleutelaar

08 mei 2008, 15:07

hahaha zelfde moto!!! :lol:
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2008, 15:45

coendek schreef:hahaha zelfde moto!!! :lol:
Mooi zo als mijn minike er zo uit komt de zien als jou wagens :wink:

Waar kan ik tekenen? :lol:
coendek
Stoepsleutelaar

08 mei 2008, 15:46

hahaha :lol:

Doe je best :D
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 mei 2008, 18:28

Thanks voor de karma man, zie het nu pas :lol:
Kom binnenkort nog een keer naar je xenon kijken, even kijken naar de kleur in het echt :wink:
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 mei 2008, 09:09

@Ralph geen probleem doen we gewoon een keer meeten :D

Okee we zijn weer ietjes verder met het projectje:
Ik ben gisteren namenlijk naar Huissen geweest :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb nog 1 van de Setjes bij Jonker kunnen bemachtiggen (zelfs voor oude prijs want hij is nu weer verhoogd naar 600 euro)
Er lagen er gisteren nog ongeveer 7 dus het gaat hard! Als je wilt wees snel!

Wel aardigge mannen trouwens bij Jonker. Ook nog voor een JCW Dash gekeken maar ik vindt het te donker. Dus ik laat het maar bij mijn PS Dash.
Hier paar pica's van de Aero:
Afbeelding

Netjes alles erbij:
Afbeelding

Mijn Cooper S spoiler komt volgende week als het goed is binnen en dan gaat het hele zooitje naar de spuiter. En word alles(ook de wielkasten) in PS gespoten. Spoiler ook want het is een PS dak vandaar. Ik zit alleen even te twijfelen of ik de spiegelkappen ook mee wil spuiten in PS .(hier graag jullie meningen over :wink: )

Ook ben ik gisteren bezig geweest met de montage SS dempers. Ik wilde wachten tot dat de nieuwe wielen en veren er onder zouden gaan maar aangezien ik helemaal nog niet weet welke wielen het worden moet dat even wachten. En ik wilde iets aan de Mini doen dus heb ik alleen voorlopig achter mijn SS veren gemonteerd(Wilde voor ook doen maar kreeg hem zo snel niet er tussen uit en ik had weinig tijd dus die doe ik binnekort ook even)

Hier een paar pics van mij in actie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je voelt het verschil wel degenlijk met de SS dempers(en nu is het alleen nog maar achter) hij stuurt iets strakker. Het achterkantje drift niet zo makkelijk meer weg bij een snelle stuurmanuevre :mrgreen:

Ook had ik de afgelopen weken nog wat andere kleine modjes gedaan(niet zulke boeiende) zie hier:
Smoked en Clear tegelijk :wink: :
Afbeelding
Mijn grootste ergenis aan mini de Grote antenne nu vervangen door:
Afbeelding
Ohwja en voor ik het vergeet te zeggen: Ja die beesten die je achter de mini ziet zijn Herten die bewaken mijn MINI :roll: :mrgreen:

De K&N 57I kit is nog steeds niet binnen hij was niet op vooraad bij de leverancier vandaar dat het zolang duurt. Maar ik ehb er voorlopig een normale K&N filter op de orginele buis gezet. Klinkt het al stuk beter :mrgreen:
Ik heb al helemaal zin om mijn Aero te monteren. Laten we hopen dat de komende weken snel voorbij gaan :mrgreen: :lol:
IMP
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 mei 2008, 10:46

Nice work :D
Je bent erg actief bezig met je mini te modden, top!
Ben benieuwd naar de wielen en de rest natuurlijk hehe.

Greetz ivo
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 mei 2008, 10:51

IMP schreef:Nice work :D
Je bent erg actief bezig met je mini te modden, top!
Ben benieuwd naar de wielen en de rest natuurlijk hehe.

Greetz ivo
Het gaat mij eigenlijk nog allemaal te langzaam! De levertijden duren altijd zolang anders had er altijd alles al onder gezeten. Ik ga gewoon wel even op mijn gemak naar wielen kijken want ik wil echte nette wielen. Want als ik zomaar weer wat neem wat ik wel mooi vindt dan moeten er over 3 maanden weer andere wielen onder. Dat schiet niet op. Dan maar beter wat mooier en duurder in 1 keer :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”