ik ben zo slecht in wachten he, ik heb gewoon zin in die milltek.
Misschien moeten we nog een week wachten en anders kijken hoeveel korting we kunnen regelen als we maar met 3 of met 4 man kopen?
Kom op heren, kopen kopen kopen, ha ha
Groupbuy: Milltek uitlaat deel III
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Update:
100%
Marss Catback inclusief montage (R53)
Monktonk Catback exclusief montage (R53)
Murcie Catback (R53)
Kamiel Catback exclusief montage (R53)
Zijlboot beslist zaterdag
But127 geannuleerd
Ralph geannuleerd
Mavaee twijfeld
100%
Marss Catback inclusief montage (R53)
Monktonk Catback exclusief montage (R53)
Murcie Catback (R53)
Kamiel Catback exclusief montage (R53)
Zijlboot beslist zaterdag
But127 geannuleerd
Ralph geannuleerd
Mavaee twijfeld
Laatst gewijzigd door kamiel op 09 mei 2008, 20:57, 2 keer totaal gewijzigd.
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Kom op mensen schiet eens op met dat getwijfel, het is maar 500euro
om precies te zijn 1,40euro per dag
Word helemaal gek van het wachten, het liefste zou ik hem morgen eronder schroevenmarss schreef:Kom op, nog maar twee!!!
helemaal gaaf
@ Kamiel, lastig hé, dat wachten!!![]()
IK WIL, IK WIL!!![]()
![]()
marss

Kom op mensen schiet eens op met dat getwijfel, het is maar 500euro

- Murcie
- Enthousiast
Bericht
Marss,
Wil denk ik met montage, wat kost dit? en waar gaat dit gebeuren? Heb zelf een Cooper maar met een beetje pas en meet werk moet dit absoluut lukken, dus ben benieuwd wie dit gaat doen (van de velden??), en wat de extra kosten zullen zijn...
Maar hoop wel dat dit snel afgewerkt kan worden want ben niet echt iemand met veel geduld
Heb iig geen zin om een paar maanden te moeten wachten
Maar mij kan je er voor nu bij zetten en maar hopen dat er dan snelnog een paar bij gaan komen
Gr
Wil denk ik met montage, wat kost dit? en waar gaat dit gebeuren? Heb zelf een Cooper maar met een beetje pas en meet werk moet dit absoluut lukken, dus ben benieuwd wie dit gaat doen (van de velden??), en wat de extra kosten zullen zijn...
Maar hoop wel dat dit snel afgewerkt kan worden want ben niet echt iemand met veel geduld

Gr
- kamiel
- Be Mini
Bericht
@murcie monteren kost 100 euro en gebeurt bij van der velden (www.tuningparts.nl)
Ze hebben al meerdere S-uitlaten onder cooper geplaatst.
Ik stel gewoon voor om nog een week te wachten of er nog meer kandidaten bij zullen komen, zo niet bestellen we gewoon met z'n vieren, krijgen we hopelijk ook nog wel wat korting.
Coen is met hun in onderhandeling, dus we wachten het nog even af, maar maanden zal het ZEKER niet gaan duren, want dan word ik toch helemaal niet lekker
ben zelf ook niet zo'n geduldige 
Ze hebben al meerdere S-uitlaten onder cooper geplaatst.
Ik stel gewoon voor om nog een week te wachten of er nog meer kandidaten bij zullen komen, zo niet bestellen we gewoon met z'n vieren, krijgen we hopelijk ook nog wel wat korting.
Coen is met hun in onderhandeling, dus we wachten het nog even af, maar maanden zal het ZEKER niet gaan duren, want dan word ik toch helemaal niet lekker

Onze sponsors