Hey iedereen!
Bij de BMW/MINI dealer in Amsterdam Zuidoost staat een MINI met op het dak de Amsterdamse kruizen. Nu is dit een reclame uiting en niet voor de verkoop bedoeld, maar heeft iemand enig idee hoe ik deze ook op mijn rood witte MINI kan krijgen?
Merci voor de tips!!!
Amsterdamse kruizen als daksticker
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
amsterdamse kruizen!
heee wijsneus ,als jij eventueel een foto ervan heb dan kan ik eventueel iets voor je doen want een kammeraad van mij kan dat maken doet dat namelijk ook voor mij!
beloof niets maar kan het wel overleggen!
greetzz
beloof niets maar kan het wel overleggen!
greetzz
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
gewoon naar de eerste de beste stickerboer/ reclame zaak lopen. Die rekenen veelal dezelfde prijzen als Youri en zitten vaker dichtbij.
Let wel dat je met A'dam kruizen niet gauw meer gemakkelijk door Rotterdam of Den Haag rijdt...
iDD
Let wel dat je met A'dam kruizen niet gauw meer gemakkelijk door Rotterdam of Den Haag rijdt...
iDD
-
Ri
Bericht
Haha.
En het is ook niet echt bevorderlijk voor de dagwaarde.
Ja, en ook niet meer in Raamsdonksveer.iDarkDesign schreef:gewoon naar de eerste de beste stickerboer/ reclame zaak lopen. Die rekenen veelal dezelfde prijzen als Youri en zitten vaker dichtbij.
iDD

En het is ook niet echt bevorderlijk voor de dagwaarde.

- BadSMini
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Amsterdamse kruizen als daksticker
Suur me ff een mailtje met wat je precies wil dan hang ik er wel een prijsje aan!!
Greetzzz BadSMini
Greetzzz BadSMini

Wijsneus schreef:Hey iedereen!
Bij de BMW/MINI dealer in Amsterdam Zuidoost staat een MINI met op het dak de Amsterdamse kruizen. Nu is dit een reclame uiting en niet voor de verkoop bedoeld, maar heeft iemand enig idee hoe ik deze ook op mijn rood witte MINI kan krijgen?
Merci voor de tips!!!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vermijd het liefst helemaal de lijn tussen 020 en 010, sta je hele tijd in de file!Wijsneus schreef:Off topic, in 010 en 070 kom ik zo min mogelijk ;-)

- FeyenMINIoord
- Nieuw Lid
- Contacteer:
Bericht
ps ook hier in Antwerp zul je zeker niet geliefd zijn waar eigenlijk wel behalve in directe omgeving 020...
Heel verstandig als je met die kruizen gaat rijden hahahaWijsneus schreef:Thnx voor de tips allen!!
Ik stuur jullie maandag ff een mailtje met een foto van wat ik zou willen...
Off topic, in 010 en 070 kom ik zo min mogelijk ;-)
ps ook hier in Antwerp zul je zeker niet geliefd zijn waar eigenlijk wel behalve in directe omgeving 020...
I PREDICT A RIOT...
Onze sponsors