Rondje Sluis.....11-5-08

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Rondje Sluis.....11-5-08

11 mei 2008, 21:55

Zo eerst maar ff over vandaag, RONDJE SLUIS!!!! 8)

Wat een geweldig weer :zon , wat hebben we genoten in de cabrio. :))
We zijn vanmorgen vertrokken richting sluis , waar we" de rest "zouden opwachten.
We kwamen voorbij de afslag Brugge en ik had net tel. contact met Blont , zei ze dat ze net in Brugge waren.
Wij daar snel naar toe, en daar aangekomen waren ze net weg. :?

Dan maar gewoon naar sluis en ja , hoor daar stonden ze allemaal op een rijdje. 8) 8)
Afbeelding

Afbeelding

Gezellig met zijn allen op een terras
Afbeelding
en nog een eindje tevoet sluis ingegaan, broodje en een ijsje voor de liefhebbers!! :wink:
Afbeelding

Verder op pad richting cadzand-bad, en aan het strand een fotoshootje gehouden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Richting Breskens en door de polder verder. :rijden
Afbeelding

Martin en ik vonden het een geslaagde dag en een hele leuke route, en gezelligheid alom. :wink:
Weer wat nieuwe mensen ontmoet, en graag tot een volgende keer allemaal.

Complimenten voor het uitstippelen van de route en nog een kleurtje op gedaan.... tof he, Ida een cabrio.:mrgreen:
Afbeelding

@ coen we konden zien dat je genoot van je cabrio hij is super man!!!Afbeelding

Groetjes Karin en Martin :yeah

Er zijn nog meer picca's op www.smartmini.nl daar staan nog 54 foto's op.
Zie bij miniritten / rondje sluis
MINI...................................The best there is.
tysie
Be Mini
Be Mini

11 mei 2008, 22:44

.......ben blij dat ik niet ben gegaan, er was zo te zien niets aan :roll: :roll: :roll:

Even zonder gekkigheid, helaas konden wij er niet bij zijn. Foto's zijn top en gelukkig
hadden jullie er mooi weer bij.

Volgende hopen we er wel bij te zijn :roll: :roll: :roll:

......hoe was de koffie van Dick ????? :wink:
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2008, 22:48

Als eerste wil ik graag de heren van de organisatie heel erg bedanken! Het was SUPER :yeah

Het was ontzettend gezellig, veel zon, mooie route, wat wil een mens nog meer.
Ging echt lekker met het afzetten van al die weggetjes :mrgreen:
Ik zal morgen mijn foto's uploaden :wink:

@tysie: die koffie was helemaal super om wakker te worden Koffie!
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

11 mei 2008, 23:11

Zo wij zijn ook weer thuis van een heerlijk dagje sluis!
Nadat we vanmorgen al heel vroeg waren vertrokken richting Hazeldonk
Waar we weer eens niet op tijd aankwamen konden we gelijk door richting
De volgende stopplaats. De Nederlandse Mini’s hebben toen gauw hun tank gevuld want de benzine in België is toch wel goedkoper als in NL. Toen gauw door naar de volgende stopplaats waar al weer Mini’s ongeduldig stonden te wachten
Om hun paardjes los te laten op de snelweg. Nadat we nog even in de file hadden gestaan toch
Aangekomen in Brugge. Gezellig even wat gekletst en koffie gedronken en een lekker stukje cake gegeten (Bedankt bakker van de cake). Toen op weg naar Sluis in de cabrio van Jurgen.
En so hé wat is cabrio rijden fun, ik wil toch wel heeeeeeeeeeeeeeeel graag hoor.
Maar jah nog ff wachten helaas. Nadat we lekker wat in Sluis hadden rondgekeken en
Coen en Damaris ook waren geariveerd, zijn we via vele dijkweggetjes lekker richting restaurant gekart. Ik vond het helemaal super!!!! Mooie weggetjes met lekker bochtjes.
Dick en Bud en wie ik nog vergeet ik heb SUPER genoten vandaag en een dikke 10 voor
Jullie inzet. Graag tot een volgende keer en mss wel met mijn eigen cabrio dan.

Jurgen jij harstikke bedankt dat ik vandaag bij je mocht zitten. Hoop dat je oren niet tuiten. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 11 mei 2008, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2008, 23:13

Ralph-cooper schreef:Als eerste wil ik graag de heren van de organisatie heel erg bedanken! Het was SUPER :yeah
x2, het was helemaal geweldig vandaag. Dat onze Belgische MINI vrienden mij de mooie plekjes van Nederland moeten laten zien. De weggetjes waren helemaal geweldig en heb super genoten!!!

Ik geloof dat ik een zonnesteek heb!! :mrgreen: :mrgreen:

marss
Der Abt
Be Mini
Be Mini

11 mei 2008, 23:20

Het was echt een gezellige meet.

Goed weer, leuke baantjes, mooie Mini's, lijntjes trekken, handremmetjes trekken, lekker eten, terrasjes ... alles was dik in orde.

Nogmaals bedankt Dick en Bud voor de ontvangst en de organisatie.

Greetz

Der Abt
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2008, 00:05

zo we zijn ook thuis geraakt.
een heerlijke dag gehad vandaag, zalig weertje, zalige baantjes, zalig terrasje en zalige mensen :D
bedankt dick om alles tot in de puntjes te regelen.
de foto's volgen als ik ze eens op pc krijg en eens een selectie gemaakt heb uit de 200 stuks :shock:
jbcola
Brugse zot

12 mei 2008, 00:06

Vlug een kort berichtje want ik ben kapot.... het klokje is hier bijna rond gedraaid :s

Het doet me deugd dat jullie er van genoten hebben!!
Het was een nogal chaotische start maar uiteindelijk is het een super dag geworden!
Ikzelf heb er toch super van genoten en volgens de reacties van iedereen was ik niet alleen :D

Op naar de volgende 8)

Post maar zoveel mogelijk foto's want ik heb er zelf bijna geen getrokken :roll:
jbcola
Brugse zot

12 mei 2008, 00:12

Wat een geweldige foto!!! :shock:
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

12 mei 2008, 00:49

Mensen!

wat heb Ik het naar mijn zijn gehad en damaris ook trouwens!! beetje verbrand maar OWJEE wat is het lekker! Ik heb een heerlijk stukje gereden en vond het echt uniek om te zien hoe iedereen vrij baan voor elkaar maakte!!

Ik heb genoten!!

Dick, Stan en Bud!! :-)) (ik wil meer!!!)

Zal morgen wat pics posten :D

Coen
Laatst gewijzigd door coendek op 12 mei 2008, 01:06, 1 keer totaal gewijzigd.
coendek
Stoepsleutelaar

12 mei 2008, 00:53

@Karin en Martin!!

Had jullie ook wat langer willen spreken maar vond het super om jullie weer te mogen zien :D :D

zouden jullie misschien wat High res pics kunnen mailen naar mij!? zou echt geweldign zijn!!

8)

Coen

ps. coendekorte @ hotmail. com
Francisca
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Wat een geweldige dag was het !!!

12 mei 2008, 01:00

JBCola, Stan en Bud ,

Petje af voor de organisatie :)) (Dit is karma waard)
Ik heb genoten, dit was tot nu toe mijn mooiste rit, geweldig, lekker scheuren over de kleine landweggetjes, elkaar aflossend om de wegen af te zetten (waar niet iedere weggebruiker blij mee was :p ), zodat de rest lekker verder kan scheuren.
Het weer was ons ook gegund :zon , zelfs nog een kleurtje opgedaan, dankzij het terras, en open schuifdak en zijramen, heerlijk.
Een gastvrije ontvangst met koffie, thee, water en een heerlijk stukje cake. Veel afwisseling, Brugge, het gemeentehuis, landweggetjes, Sluis, lekker terrasje en wandelingetje door Sluis, langs de kust, Breskens fotoshoot aan het water, weer leuke landweggetjes, lekker eten op het terras bij het Brigantje.
Leuke gesprekken gehad !
Ook Tristan had een erg leuke dag, mede dankzij Rick (zijn maatje voor vandaag), Martin en vele anderen.
Ik hoop dat iedereen weer goed is thuisgekomen !

Foto's volgen morgen :Foto

@ Karin en Martin: wat een supermooie foto's hebben jullie weer gemaakt !
@Coen: leuk dat je erbij was, iedereen wilde natuurlijk die cabrio van jou eens in het echt bewonderen. Geniet ervan ! Maar dat zal wel lukken, zoals we vandaag hebben gezien.
En om verder de gaan op een ander topic in dit forum: vandaag is maar weer eens gebleken dat de belgen in onze club "top" zijn, daar zullen de andere nederlandse leden zich wel bij aansluiten denk ik !
Francisca uit Axel.
coendek
Stoepsleutelaar

12 mei 2008, 01:07

Ik heb inderdaad genoten!!! vond het super leuk om er weer bij te zijn !!! 8) leuk je een keer ontmoet te hebben en op naar de volgende keer!!

Coen
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2008, 01:25

Ik heb me ook goed geamuseerd vandaag, was echt genieten gewoon. Men vriendin was er ook over van, het mini-virus strikes again :).

@ dick en bud, Het was weer dik in orde! :wink:
Stan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

12 mei 2008, 07:14

Namens mijzelf bedank ik iedereen die zijn steentje heeft bij gedragen tot het slagen van een mooie en gezellige
dag. Zelf heb ik iets vroeger afgehaakt en de rit niet volledig mee gereden maar heb mij toch reuze geamuseerd.

@ abt : de reuk van verbrand rubber tijdens je lijntje trekken bleef een hele tijd in mijn Mini hangen :s >)
@ alle Nederlanders die ik al eens ontmoet had : het was terug weer te zien :D
@ allen die ik heb leren kennen : het was leuk om nieuwe Mini fanaten te ontmoeten :roll:

Terug naar “Afterparty”