vandaag de cabrio eens mogen bewonderen en een stukje achter mij gehad en moet zeggen dat hij er erg vet uitziet vanuit de achterruitkijkspiegel te zien
de vonken die ervanonder spetsen geven wel een speciaal effect
Coen was vandaag druk bezig toen ik langs kwam.... Ik heb nog een aantal uurtjes geholpen met het klussen aan zijn gloednieuwe uitlaat.... Het was weer vanouds stoepsleutelen :D Zonnetje op je bol, handen onder de smeer en met je goede kleren onder de wagen de mods inbouwen!
Ik moest zelf even me nieuwe roosters ophalen bij Coendek. 1 van die roosters zit eral in en was echt een eitje om te doen... Uiteindelijk schitterend geworden!! In mijn topic vanavond meer.... Hier alvast wat foto's van Coen druk met het klussen....
Die plek is alleen bedoeld voor Mini leden! Daarom was het zo aso dat die buurman daar stond.... heb hem vandaag gezien dus weet nu ook zijn gezicht
Net nog ff langs gereden en alles zit erop hoor.... Coen vertelt zelf wel hoe en wat.... :) Moest nog ff een paar onderdelen van een mod bij hem afleveren. Alvast een spyshot van hoe de auto er nu uitziet....
Waarom een spyshot? Check wie er zijn hoofd door de deuropening steekt?