Ik kan een facelift radio kopen, die ook MP3's kan afspelen.
Nu is mijn vraag of er geen code bij die radio hoort. De radio is bij hem reeds uitgebouwd.
Kan ik de radio gewoon overzetten en wordt er dan niet om een code gevraagd?
Is de facelift radio/cd-speler beveiligd met code?
- tysie
- Be Mini
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook geen problemen gehad.
Er hoort wel een soort credit-card achtig kaartje bij de radio waar een code op staat maar alles werkt.
Ik zie wel vaak bij het starten van de auto Warning in het radiovenster staan, waarom dat is weet ik niet. Het kan ook zijn dat dat een waarschuwing is om onder het rijden niet teveel naar de Mp3-titels te kijken.
Er hoort wel een soort credit-card achtig kaartje bij de radio waar een code op staat maar alles werkt.
Ik zie wel vaak bij het starten van de auto Warning in het radiovenster staan, waarom dat is weet ik niet. Het kan ook zijn dat dat een waarschuwing is om onder het rijden niet teveel naar de Mp3-titels te kijken.
- tysie
- Be Mini
Bericht
Het is overigens de facelift radio die MP3's kan afspelen. De pre-facelift doet dat niet.
@ allen: Bedankt voor de reacties en de tips.
Ga dat ding eerdaags maar eens even in de Mini knallen
Dingen kostten 2e hands gauw zo'n € 200,00mini mini schreef:jeez ik ben allang opzoek naar zo'n pre face waar je mp3 kan op afspelen ,waar kan je zoiets vinden en wat zou de prijs daarvan zijn?
Het is overigens de facelift radio die MP3's kan afspelen. De pre-facelift doet dat niet.
@ allen: Bedankt voor de reacties en de tips.
Ga dat ding eerdaags maar eens even in de Mini knallen

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors