Mijn mini zit ook in elkaar :S:S
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij had volgens mij wel gemerkt dat hij mij geraakt had, maar ik heb wel even met mijn lichten geknipperd om hem naar de parkeerplaats te dirigeren.Maar die man die tegen je aanrijd had hopenlijk wel gemerkt dat die tegen je aanreed of moest je hem daar nog voor wakker knipperen en seinen ??
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Wat super klote zeg
Hopelijk komt het allemaal weer in orde, maar het is nu gewoon even super balen. Dan ben je zelf zo voorzichtig, is er een andere pipo....

Hopelijk komt het allemaal weer in orde, maar het is nu gewoon even super balen. Dan ben je zelf zo voorzichtig, is er een andere pipo....

- badkarma
- Mod virus alert!
Bericht
Gvd balen zeg! Ik heb ook pech met die van mij. ASC lampje brand steeds en zekering nr. 3 brandt steeds door waardoor de airco ook het niet doet en het engine light lampje blijft branden. Gaat morgen weer retour naar de dealer dus....
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kreeg vandaag telefoon of ik vanavond de Mini niet al kon brengen omdat ze hem dan morgen al konden maken. Dat is natuurlijk goed nieuws en daar zeg ik geen Nee tegen. Dus straks om half 6 ga ik de mini weg brengen en kom ik met de leen auto terug naar huis toe. Ben benieuwd wat ik mee krijg voor wagentje. Echt super dat hij al gemaakt wordt het zou eigenlijk een week later gemaakt worden.
Mij hoor je dus niet klagen....

Mij hoor je dus niet klagen....

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
En dit is hem dan, mijn leenauto:

Ik rijd momenteel rond in een grijs metallic exemplaar. Het is een gloed nieuwe wagen want toen ik hem vanmiddag op haalde stond er minder dan 2600 km op de teller. Alleen een hele verandering met de mini. Het schakelt heel licht en koppelt ook heel erg licht. Maar de motor is ook heel erg licht...en de besturing is ook een beetje wennen.
Maar al met al valt het best mee! Leuk voor de senioren
Trek nu ineens veel aandacht van andere vrouwen dan met de mini het geval was

Ik rijd momenteel rond in een grijs metallic exemplaar. Het is een gloed nieuwe wagen want toen ik hem vanmiddag op haalde stond er minder dan 2600 km op de teller. Alleen een hele verandering met de mini. Het schakelt heel licht en koppelt ook heel erg licht. Maar de motor is ook heel erg licht...en de besturing is ook een beetje wennen.
Maar al met al valt het best mee! Leuk voor de senioren

Trek nu ineens veel aandacht van andere vrouwen dan met de mini het geval was

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag mijn mini opgehaald bij het schadebedrijf en is er door het schade bedrijf geconstateerd dat de rechter deur een hele andere kleur is dan het voorscherm welke gerepareerd is. Wanneer het licht er juist op valt zie je het heel duidelijk. Bij nader kijken zitten er ook blaasjes in de lak waar roest onder zit. Nog geprobeerd om het via de garantie te krijgen maar dit gaat niet lukken. Terug naar het schadebedrijf en daar gevraagd of ze het wilde repareren en dat wilde ze. Ook zouden ze de velgen die schade hadden voor me maken. Dus echt een top bedrijf alleen jammer dat de deur al ooit eens gespoten is geweest op een verkeerde manier. En daar kom je altijd achter als je schade hebt....
Maar alles komt in orde en ik kan gewoon met de mini de 18de meerijden!!! Hij hoeft pas de 22 weer terug......
Maar alles komt in orde en ik kan gewoon met de mini de 18de meerijden!!! Hij hoeft pas de 22 weer terug......

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is klote! Maar ja, het is precies zoals je zegt, zoiets weet je niet van te voren.
Weet je wat ze gaan doen aan je roest?
Gelukkig komt alles goed en heel netjes van het bedrijf dat ze het allemaal willen oplossen.
Weet je wat ze gaan doen aan je roest?
Gelukkig komt alles goed en heel netjes van het bedrijf dat ze het allemaal willen oplossen.

Onze sponsors