je moet ook rijden met die kar he kerel!
De MINI avonturen van iDarkDesign
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Greetz
Ja tuurlijk eerst wassen en poetsen dan "rijden" daarna weer wassen!Fred schreef:you whot?
je moet ook rijden met die kar he kerel!
Greetz
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ietje retourje A'dam? Ik ga wel mee hoor!Blont-007 schreef:hahaha en dat zeg je nu![]()

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Het is enorm sjonnie die auto van jou, maar toch vind ik het op een of andere manier bij jou kunnen. Komt natuurlijk dat de wagen under the hood evenredig is upgrade, want in tegenstelling tot echte sjonnies doe je behalve styling ook aan serieus motor-, onderstel- en remtuning! 
I like that!
Staat er iemand met een Porsche naast je en die fronst z'n wenkbrauwen vanwege de opsmuk. Blijf je 'm gewoon volgen en bij nadering van een bocht kun je het remmen net zo lang uitstellen als die bestuurder. 
I like that!
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
I'm with poeper, desalnieteplus kan ik het allemaal wel waarderen op je mini, behalve die neons dan
. Geheel komt anders wel heel goed samen, cool dat je een thema hebt waar je, je ook aan houdt. Altijd leuk om zo'n topic te volgen, het is net weer iets anders dan bij andere mini's ... 
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Thank you, thank you!
Ik ben er zelf ook heel blij mee dat het allemaal bij elkaar past. En MINI Poeper slaat de spijker op z'n kop. Het is ook altijd een teleurstelling als ik bij het stoplicht aankom en er staat al een dikke gestylede wagen en dat ik deze er honderduit uit trek. Gelukkig wordt ik ook vaak genoeg op m'n plaats gewezen door veel porsches. (Daar heb ik al een andere oplossing op gevonden).
Vandeweek trouwens nog een Porsche op de A1 met een vrouw en haar zoon/toyboy achter het stuur. Ze durfde helaas niet echt door te halen en moest bij 180 toch echt de weg vrij maken en mij erlangs laten. En dan nawijzen!
iDD
Ik ben er zelf ook heel blij mee dat het allemaal bij elkaar past. En MINI Poeper slaat de spijker op z'n kop. Het is ook altijd een teleurstelling als ik bij het stoplicht aankom en er staat al een dikke gestylede wagen en dat ik deze er honderduit uit trek. Gelukkig wordt ik ook vaak genoeg op m'n plaats gewezen door veel porsches. (Daar heb ik al een andere oplossing op gevonden).
Vandeweek trouwens nog een Porsche op de A1 met een vrouw en haar zoon/toyboy achter het stuur. Ze durfde helaas niet echt door te halen en moest bij 180 toch echt de weg vrij maken en mij erlangs laten. En dan nawijzen!
iDD
Onze sponsors