check ff hiero.. zo gaat ie hangen dan :

alleen het geluid moet ik nog ff zien op te nemen

Niet doen joh!Jean-Pierre schreef:Serieus?????!!!!!
IK had meer zoiets van 700 in gedachten!
Grrrrrrrr.... Waarom heb ik mijn S-uitlaat nu alweer gekocht!!!???
Maar die komt er eerst maar onder..... denkt ik
Nou ja ligt aan jezelf hoe hij er onder komt te hangen hey!:PMaVaEe schreef:Niet doen joh!Jean-Pierre schreef:Serieus?????!!!!!
IK had meer zoiets van 700 in gedachten!
Grrrrrrrr.... Waarom heb ik mijn S-uitlaat nu alweer gekocht!!!???
Maar die komt er eerst maar onder..... denkt ik![]()
Ik ben nu juist over naar Milltek omdat die S-uitlaat er zo lelijk onderhangt...
Zowiezo hangt 'ie er bij een pré-facelift beter onder dan bij een post-facelift.MaVaEe schreef:Klopt dat je hem er met een One ball mod er beter onder krijgt (Kijk maar bij BigD)
De Milltek is ook nog eens een open pijp, dus geeft meer vermogen.Jean-Pierre schreef: Nee ik was nu voor de uitlaat en S-Sport veren E100 kwijt. Geen geld vondt ik. IK de doe one-ball mod zelf en ik kan aan sierstukken komen via mijn werk dus valt wel meej hey! Ben ik totaal iets van 70 euro kwijt!
Ja een S-sport Demper ten op zichte van de one Demper. Sorrie ik typte veren maar bedoelde dempers. Zal de mini alleen al 1 cm meer laten zakken! En dan nog H&R of Coendek veren. Zal hem totaal 4-5 cm laten zaken.Mini Poeper schreef:Zowiezo hangt 'ie er bij een pré-facelift beter onder dan bij een post-facelift.MaVaEe schreef:Klopt dat je hem er met een One ball mod er beter onder krijgt (Kijk maar bij BigD)
De Milltek is ook nog eens een open pijp, dus geeft meer vermogen.Jean-Pierre schreef: Nee ik was nu voor de uitlaat en S-Sport veren E100 kwijt. Geen geld vondt ik. IK de doe one-ball mod zelf en ik kan aan sierstukken komen via mijn werk dus valt wel meej hey! Ben ik totaal iets van 70 euro kwijt!
S-Sport veren?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors