Grapjastysie schreef:Mocht het niet passen Maaij, dan heb ik wel interesse in je remmenMaaij schreef:Zijn toch de R105 black geworden. Heb een hele mooie prijsje kunnen krijgen
Eerst kijken of het onder mijn MINI met AP remmen past
PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Now we're talking. Eentje is geen'tje he
Niet dat ik me wil opdringen hoor maareuh
ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACSACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS

Niet dat ik me wil opdringen hoor maareuh
ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACSACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS ACS
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Wordt een druk MINI weekend. Hoop dat het niet al te veel gaat regenen.
Morgen nieuwe velgen halen en monteren, gelijk de MINI nog iets laten zakken. Zaterdag bij Youri nieuwe stripings laten plakken en zondag eindelijk beginnen met de Joey Mod
Morgen nieuwe velgen halen en monteren, gelijk de MINI nog iets laten zakken. Zaterdag bij Youri nieuwe stripings laten plakken en zondag eindelijk beginnen met de Joey Mod
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Een klein beetje maar. Ik vind het achter nog net iets te hoog, met 18" zal dit nog erger zijn (kleiner diameter).

@Mso, wordt dus echt de R105 black. De R113 komt misschien later nog wel
Goeie tip!coendek schreef:in het begin gewoon laten.. dan joey mod erin.. en dan bepalen wat voor kleur.. DIK DIK DIK DIK DIK!!!! tijd voor een meet... hoeveel lager ga je nu weer!!?
Een klein beetje maar. Ik vind het achter nog net iets te hoog, met 18" zal dit nog erger zijn (kleiner diameter).
Heb er inderdaad wel een beetje spijt van. Had beter alleen de R108 kunnen verkopengeen spijt van de verkoop van de R109's?
@Mso, wordt dus echt de R105 black. De R113 komt misschien later nog wel
Laatst gewijzigd door Maaij op 15 mei 2008, 15:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors