2008 Mini Cooper S JCW MK II TOY story part 2
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
lekker bakkie hoor die r56, zou hem zo willen ruilen
vooral die stoelen met dat Workslogo
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- wannes
- 4 op een rij!
Bericht
vandaag contact gehad met Intrax ivm een regelbare ophangng...en ik vind dta de prijs nog wel meevalt... een 2000€ voor de compleet regelbare setup... maar het zou wel nog 3 weken duren vooraleer ze de eerste kunnen doen. nog wat tijd dus om te beslissen
al heb ik al positieve commentaren gelezen over de JCW ophanging ook ...alleen de verlaging is voor mij te beperkt....

al heb ik al positieve commentaren gelezen over de JCW ophanging ook ...alleen de verlaging is voor mij te beperkt....
- wannes
- 4 op een rij!
Bericht
nog een vraagje, zou ik voor de lederen afwerking van dash en deurgrepen het rode leder durven nemen , of gaat dat teveel worden...de lijsten gaan in carbon komen , en de deurbogen in pianoblack... de zetels zijn leder/alcantara.... iemand pics van dat rood met piano in een chilired ?
- robertdresen
- One wheel wonder
Bericht
ik zou ook de parklane houden,
dat gejank van een compressor is toch nooit te evenaren!!!!!!
dat gejank van een compressor is toch nooit te evenaren!!!!!!
- wannes
- 4 op een rij!
Bericht
heb vandaag zo een beetje een brute berekening gekregen van wat er nog van 'extra' opsmuk op de wagen gaat komen... en zit aan meer dan 10K
...ja dat loopt aardig op...
die carbon telt aardig door
...
de JCW sportophanging valt precies wel nog mee qua prijs... komt op een 800€ ( wel niet geplaatst) ik denk toch wel dat ik ze ga nemen... vandaag verwacht ik nog een tegenofferte van Intrax, en dan ga ik alles eens op een rijtje zetten...

die carbon telt aardig door

de JCW sportophanging valt precies wel nog mee qua prijs... komt op een 800€ ( wel niet geplaatst) ik denk toch wel dat ik ze ga nemen... vandaag verwacht ik nog een tegenofferte van Intrax, en dan ga ik alles eens op een rijtje zetten...
- wannes
- 4 op een rij!
Bericht
effe update: de MKII is geleverd!!!
ik heb er gisteren snel snel een paar slechte pics gaan van nemen om toch al een idee te hebben...
Nu hebben ze er nog een dag of 2 werk aan om hem te transformeren

staat nog wel in 4x4 modus nu met die transportblokken onder...

ik heb er gisteren snel snel een paar slechte pics gaan van nemen om toch al een idee te hebben...
Nu hebben ze er nog een dag of 2 werk aan om hem te transformeren

staat nog wel in 4x4 modus nu met die transportblokken onder...

Onze sponsors