Megan spruitstuk
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Jongens, is die Megan niet gewoon een 4 in 1 header, zoals er zo velen zijn? Heus, het levert nagenoeg niets op, behalve dan installatieproblemen denk ik. Als je het leuk vind, dan natuurlijk gewoon doen. Maar ik heb wat ervaring ooit opgedaan met aftermarket headers, met matige resultaten en hogo kosten (en ergenissen). Maar nogmaals, vind je het leuk? Gewoon doen.
Veel rijplezier!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Niet iedereen is alleen op performance gericht. Ook ik heb alleen een aftermarket spruitstuk om het geluid. Al moet ik er PK's op inleveren dan nog zou het geluid alleen al het helemaal goed maken.
Ik heb net zoveel gezeik met OEM troep als met aftermarket troep. Eigenlijk zouden ze dat hele auto gebeuren af moeten schaffen.
iDD
Ik heb net zoveel gezeik met OEM troep als met aftermarket troep. Eigenlijk zouden ze dat hele auto gebeuren af moeten schaffen.
iDD
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
.......damn weet je, je hebt gewoon echt zo ontzettend gelijk
!!!...eigenlijk
Net een mailtje gehad: verwachtte levertijd is 2 maanden?! Ik denk dat ik de order cancel en naar iets anders ga zoeken, of de cat-vervanger er nu bijzit of niet krijg ik geen duideljik antwoord op.

Net een mailtje gehad: verwachtte levertijd is 2 maanden?! Ik denk dat ik de order cancel en naar iets anders ga zoeken, of de cat-vervanger er nu bijzit of niet krijg ik geen duideljik antwoord op.
Onze sponsors