Iemand ervaring hoe ik ze wel los kan krijgen? of is het simpelweg kapottrekken en bij de dealer 4 nieuwe bevestingsclips halen?
Ik heb hem net bij mijn dealer besteld duurt ongeveer een weekjeChili Pepper schreef:De JCW grille bij de dealer besteld maar hij staat in backorder.
Gaat dus nog wel even duren denk ik.
Iemand een idee hoe ik er wat sneller aan kan komen?
Thanks!
ik heb de jcw grill op mn D, maar wel icm de cooper-s bumper.remco schreef:vanochtend terug naar de dealer, clips waren snel los maar toch pastte de grill niet. Bleek een Cooper S grill te zijn. Hoop onduidelijkheid want laatst hadden ze ook wat problemen bij het monteren van een JCW grill op een Cooper D. Maar de oplossing is gevonden![]()
Cooper D -> neem dan een Cooper S grill 5111 0442012
Cooper -> neem dan een JCW grill 5111 0404122
Cooper D
Cooper normaal
hmm?! weet je zeker dat het een JCW is? (onderdeel nummer lijken bijna gelijk, bij mij was ook de verkeerde geleverd)Tristan schreef:ik heb de jcw grill op mn D, maar wel icm de cooper-s bumper.
zo, dat is een snelle levering. Mijn grilletje is ook dinsdag besteld maar tot op heden nog niks van de dealer gehoordflorisvandam schreef:Zo ben gisteren door de dealer gebeld dat de JCW grill binnen was![]()
Net er gelijk even op gezet en het is inderdaad 5 minuten werk, alleen is er een plastic boutje gesneuveld maar daar halen we wel even een nieuwe voor.
Vind het er super uitzien en zal jullie binnenkort even een paar foto's laten zien.
yep even duur Remco, de side scuttles kosten € 75,-- en driving light zijn € 199,-- excl. montage.remco schreef:@floris
wat kost die JCW grill trouwens? ook 29 euro (incl btw) net als de Cooper S versie?
Onze sponsors