Waterlandtour

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 mei 2008, 21:20

Mensen bedankt voor de positieve reacties, doet ons erg goed te horen dat jullie het allemaal naar jullie zin gehad hebben.
En wat heeft iedereen snel gereden, moesten ons gewoon haasten om voor de eerste mensen bij de lunch te zijn, misschien volgende keer een paar instinkers in de rit plaatsen :wink:

Hierbij wil ik ook nog even gebruik maken om Van Poelgeest Heemstede te bedanken voor het goede ontvangst vanochtend, vond het gewoonweg super en zeker toen de doos met gevulde koeken en MINI sleutelhangers op tafel kwamen.
En denk dat we er weer een zeer actief lid bij hebben n.l. de verkoper van Van Poelgeest MINI, Diederik, deze goede jongen is als laatste gestart en als 1e gefinished, oke een beetje snelle lunch maar je was ook zo enthiousiast.
Tevens wil ik onze mede clubleden Blont-007 en Coendek hartelijk bedanken voor het ontwerpen en maken van de rallyschildjes, de goodiebags zijn onderweg naar jullie. :wink:

En voor diegene die voor de prijs uitreiking weg waren, onderstaande leden zijn in de prijzen gevallen:

1 Marcelclemens: MINI schaalmodel ( heel toevallig een blauwe :wink: )
2 Woutie: MINI Toaster
3 Erik & Diane : MINI kalender

Heb zelf jammer genoeg weinig foto'kunnen maken dus zie ze graag op het forum verschijnen.

gr.
floris
Laatst gewijzigd door florisvandam op 18 mei 2008, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
emillio
Be Mini
Be Mini

18 mei 2008, 21:20

frankie schreef:Ik zou toch zweren dat er veel meer mensen met fotocamera's rondliepen :roll: :roll: :mrgreen:
Ja, Ja....wordt aan gewerkt, 1,5 Gig aan foto's en moeten eerst bewerkt worden...maar ze komen er aan!

@Peter-Paul en Floris: Top prestatie...super genoten en toch een beetje trots over de enthousiaste reakties op Schoonhoven en omgeving!

Leuk om eens door je eigen buurtje te rijden en toch verrast te worden door de omgeving!
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2008, 21:23

florisvandam schreef:Mensen bedankt voor de positieve reacties, doet ons erg goed te horen dat jullie het allemaal naar jullie zin gehad hebben.
En wat heeft iedereen snel gereden, moesten ons gewoon haasten om voor de eerste mensen bij de lunch te zijn, misschien volgende keer een paar instinkers in de rit plaatsen :wink:
Of meer pontjes, dat houdt lekker op :mrgreen:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 mei 2008, 21:26

frankie schreef:
florisvandam schreef:Mensen bedankt voor de positieve reacties, doet ons erg goed te horen dat jullie het allemaal naar jullie zin gehad hebben.
pasten er toch makkelijk 3 te gelijk op Frank??? :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Woutie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 mei 2008, 21:29

Het was een top dag!!

Heerlijke lunch... Top dag! De pont was inderdaad het hoogte punt! En het mooiste is dat Kim heel goed kan tellen! ;)

Bedankt voor de goede zorg !! en tot volgende jaar...
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2008, 21:29

pasten er toch makkelijk 3 te gelijk op Frank???

gr.
floris
:P :P
Laatst gewijzigd door frankie op 18 mei 2008, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

18 mei 2008, 21:37

Floris en Peter-Paul bedankt voor de organisatie de rit was top..!!
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 mei 2008, 21:38

florisvandam schreef:
frankie schreef:
pasten er toch makkelijk 3 te gelijk op Frank??? :wink:

gr.
floris
3???? Ik weet niet wat voor MINI jij hebt Floris, maar zo groot was dat pont nou ook weer niet!
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

18 mei 2008, 21:39

Aller eerst wil ik de organisatie hartelijk danken :D was echt een top dag, hulde :-))

Was echt een prachtige route (helemaal niet moeilijk :mrgreen: ) . Lekker bochtjes waar de mini zich helemaal thuis voelde 8) zoals als frankie zecht helaas van die moeders op fietsen die nergens naar kijken waardoor je met 4 wielen door de berm moet maar ach dat kan je overal treffe zeuren we niet over :wink:

De start en lunch plaats was ook goed verzorgd met heel veel lekkers :-PP

Foto's volgen straks nog al zijn het er maar een paar omdat de batterijen van mn camera leeg waren :s

Nogmaals bedankt en ik zeg tot volgend jaar :mrgreen:

Greetz BigD

p.s. floris de retour lading is alweer afgegeven :wink:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2008, 22:16

Hier wat fotootjes die ik vandaag heb gemaakt :Foto:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BigD

18 mei 2008, 22:20

Hier mijn foto's

de lunch
Afbeelding

de pond
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

het eindpunt

Afbeelding

Greetz BigD
Dave Joyce
Enthousiast
Enthousiast

18 mei 2008, 22:23

Leuke foto's Ivo, grappig dat iedereen andere details door de lens ziet, maar het pontje was de favoriet :dansen
tysie
Be Mini
Be Mini

18 mei 2008, 22:25

"OK, cut the crap!!!!" ..... Ik moet NU weten hoeveel bruggen we zijn gepasseerd!!!! :evil:

Floris & Peter Paul, we hebben heel erg genoten van de rit, wist niet dat er zulke mooie plaatsjes in NL waren.
De lunch was ook helemaal top, dat moeten we erin houden voor de volgende ritten :mrgreen:

Het routeboek was ook grandioos!!! ........een paar kleine "vautjes" daargelaten :roll:
Dat met het resetten van de dagteller werkt echt heel goed, dikke "thumbs up!"

Ik hoop dat deze rit volgend jaar een vervolg krijgt :mrgreen:

Karma's voor jullie!
BigD

18 mei 2008, 22:29

@tijs: ik geloof 42 of 43

Greetz BigD :mrgreen:
Dave Joyce
Enthousiast
Enthousiast

18 mei 2008, 22:31

"OK, cut the crap!!!!" ..... Ik moet NU weten hoeveel bruggen we zijn gepasseerd!!!!
41 bruggen is ons vanmiddag verteld, maar wij kwamen niet verder dan 37 :P

Terug naar “Afterparty”