Vorige week zaterdag naar SPIV heb ik onderweg een sterretje in mijn voorruit gekregen. Dit was verder gaan barsten. Terug in Nederland even langs de carglass gereden, daar werd mij verteld dat bij een barst groter dan 3 cm er een nieuwe ruit in moest. Dat was op eigen risico na verzekeringswerk.
Bij het ophalen van de auto werd mij verteld dat de A stijlen wat beschadigd waren (krassen) deze werden kosteloos vernieuwd.
Ook werd mij gewezen op de ruitenwissers en deze zijn ook vernieuwd.
Kortom Uitstekende service bij carglass
Carglass
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Carglass........... hmmmmm. Vandaag staat mijn MINI bij de dealer voor ruitvervanging. Vorige Cooper ben ik 4 keer mee terug geweest naar Carglass en nog hadden ze het niet voor elkaar.
Tot 2 keer toe de chromen strip onder het raam (langs de paravaan) moeten vernieuwen omdat ze die geknikt hadden.
Voor mij ff geen carglass meer. Dealer is duurder maar neemt de helft van het eigen risico voor zijn rekening.
Beter dat jij wel goeie ervaringen hebt.
Ruitenwissers lijkt me verkoop truc. Of heb je er niet voor hoeven betalen? Bij de tandarts heb je ook altijd net even een fotootje nodig als je er bent. Of een beetje tandsteen verwijderen.
Tot 2 keer toe de chromen strip onder het raam (langs de paravaan) moeten vernieuwen omdat ze die geknikt hadden.
Voor mij ff geen carglass meer. Dealer is duurder maar neemt de helft van het eigen risico voor zijn rekening.
Beter dat jij wel goeie ervaringen hebt.
Ruitenwissers lijkt me verkoop truc. Of heb je er niet voor hoeven betalen? Bij de tandarts heb je ook altijd net even een fotootje nodig als je er bent. Of een beetje tandsteen verwijderen.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ga ook niet naar Carglass! Met alle klachten die ik gelezen en gehoord heb...
M'n pa is ook 'ns met vorige auto weer eruit gereden en toen naar MB-dealer gegaan. Daar hebben ze alles netjes opgelost en afgeraden om naar Carglass te gaan. De Zafira van mijn schoonvader in spé moest ook terug naar de Opel-dealer om deur weer recht te hangen, ruit goed in te plaatsen en allerlei rubbers vervangen. Onze BMW/MINI-dealer heeft 't er ook niet op. Zegt mij genoeg lijkt mij... maar ieder moet het voor zich weten natuurlijk.
Wel heb ik er eens een putje in ruit laten reparen.
M'n pa is ook 'ns met vorige auto weer eruit gereden en toen naar MB-dealer gegaan. Daar hebben ze alles netjes opgelost en afgeraden om naar Carglass te gaan. De Zafira van mijn schoonvader in spé moest ook terug naar de Opel-dealer om deur weer recht te hangen, ruit goed in te plaatsen en allerlei rubbers vervangen. Onze BMW/MINI-dealer heeft 't er ook niet op. Zegt mij genoeg lijkt mij... maar ieder moet het voor zich weten natuurlijk.
Wel heb ik er eens een putje in ruit laten reparen.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Gebo
- Mod virus alert!
Bericht
Carglass
Onlangs ook bij Carglass geweest voor een klein puntje (toen nog..)
Kon tegen het licht zien dat er ook een barstje in de ruit zat op die plek, dus Carglass gebeld.
Zij kwamen op lokatie langs, en de (overigens zeer onvriendelijke) monteur bekeek het plekje, en raadde mij aan er niets aan te doen. Hij kon garanderen dat het niet verder zou gaan. Nou, mooi dacht ik. Dat is natuurlijk ook goed.
Tot ineens de monteur zich omdraait, een slagijzer uit z'n bus pakt, en een "mega"-put (t.o.v. de eerste) in de voorruit slaat! Kon ie hem beter repareren zij hij...huhhhhhhhh????????? Wat ie vervolgens ook ging doen.
Binnen 2 minuten echter was ie al klaar. Toen ik later ging kijken, zat er nog gewoon een "krater" in.
Volgende dag naar de vestiging gegaan, waar ik de chef erbij heb geroepen. Hij vroeg mij welke prutser dit had gedaan. Hij schrok wel toen ik vertelde dat dit een van zijn mensen was. HPX2 was aangebracht, maar de uitvul-bewerking was helemaal niet uitgevoerd.
Vervolgens is dit in de werkplaats wel hersteld (voor zover mogelijk).
Kijk nu tegen een put aan die pas echt goed zichtbaar is.
Denk inderdaad dat het sterk afhankelijk is welke afgevaardigde van genoemde firma het werk moet verrichten.
Voor mij effe geen Carglass meer...
Kon tegen het licht zien dat er ook een barstje in de ruit zat op die plek, dus Carglass gebeld.
Zij kwamen op lokatie langs, en de (overigens zeer onvriendelijke) monteur bekeek het plekje, en raadde mij aan er niets aan te doen. Hij kon garanderen dat het niet verder zou gaan. Nou, mooi dacht ik. Dat is natuurlijk ook goed.
Tot ineens de monteur zich omdraait, een slagijzer uit z'n bus pakt, en een "mega"-put (t.o.v. de eerste) in de voorruit slaat! Kon ie hem beter repareren zij hij...huhhhhhhhh????????? Wat ie vervolgens ook ging doen.
Binnen 2 minuten echter was ie al klaar. Toen ik later ging kijken, zat er nog gewoon een "krater" in.
Volgende dag naar de vestiging gegaan, waar ik de chef erbij heb geroepen. Hij vroeg mij welke prutser dit had gedaan. Hij schrok wel toen ik vertelde dat dit een van zijn mensen was. HPX2 was aangebracht, maar de uitvul-bewerking was helemaal niet uitgevoerd.
Vervolgens is dit in de werkplaats wel hersteld (voor zover mogelijk).
Kijk nu tegen een put aan die pas echt goed zichtbaar is.
Denk inderdaad dat het sterk afhankelijk is welke afgevaardigde van genoemde firma het werk moet verrichten.
Voor mij effe geen Carglass meer...
- marjo
- Enthousiast
Bericht
Wil iedereen die een "service" heeft gekregen bij Carglass zoals Gebo dit aan mij doorgeven ?
Kan naar [email protected]
Ik stuur dit verder naar Carglass. Dit kan absoluut niet.
Gebo's avontuur is doorgegeven en de reactie van Carglass heb ik per pm aan hem verteld.
Hieronder een gedeelte uit de reactie die ik mocht ontvangen:
Quote:
"Onze tevredenheidsmeting geeft aan dat we het heel goed doen, maar het kan natuurlijk altijd misgaan. We lossen het dat altijd op onze kosten op. Als deze man bij ons is geweest en hij kan het aantonen, krijgt hij een nieuwe voorruit. Punt." Unquote.
Ik hoop dat als er meerde ervaringen doorgegeven worden de service aanzienlijk beter wordt t.o.v. MINI ruiten en dat we met z'n allen rustig naar Carglass kunnen gaan zonder verontrust te zijn of e.e.a. wel goed gaat.
Kan naar [email protected]
Ik stuur dit verder naar Carglass. Dit kan absoluut niet.
Gebo's avontuur is doorgegeven en de reactie van Carglass heb ik per pm aan hem verteld.
Hieronder een gedeelte uit de reactie die ik mocht ontvangen:
Quote:
"Onze tevredenheidsmeting geeft aan dat we het heel goed doen, maar het kan natuurlijk altijd misgaan. We lossen het dat altijd op onze kosten op. Als deze man bij ons is geweest en hij kan het aantonen, krijgt hij een nieuwe voorruit. Punt." Unquote.
Ik hoop dat als er meerde ervaringen doorgegeven worden de service aanzienlijk beter wordt t.o.v. MINI ruiten en dat we met z'n allen rustig naar Carglass kunnen gaan zonder verontrust te zijn of e.e.a. wel goed gaat.
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tot nu toe slechts 1 ruit vervangen wegens steenslag bij Autotaalglas (30.000 km/9 maanden).
Carglass zat niet in het pakket bij de verzekering. De dealer ook niet trouwens.
Overigens zit er nu wel weer steenslag in de ruit, soort van rondje rechtsonderin. Scheurt (nog) niet verder en zit me niet in de weg...
Ik wacht nog wel ffies met vervangen tot dat het erger wordt...
Carglass zat niet in het pakket bij de verzekering. De dealer ook niet trouwens.

Overigens zit er nu wel weer steenslag in de ruit, soort van rondje rechtsonderin. Scheurt (nog) niet verder en zit me niet in de weg...
Ik wacht nog wel ffies met vervangen tot dat het erger wordt...

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
bah, zit ik vanochtend in de auto, zie ik 1 grote barst in mijn ruit (totale lengte toch zo'n 25 cm. Carglass gebeld, wordt nieuw ruitje, heb gekozen voor de op locatie (voor de deur bij m'n werk) optie... Weet nu niet of dit wel zo wijs is. Kan natuurlijk ook gewoon naar Carglass zoetermeer gaan...
Kijk er wel naar uit, een nieuwe ruit zonder al die kleine witte steenslag putjes
Kijk er wel naar uit, een nieuwe ruit zonder al die kleine witte steenslag putjes

Onze sponsors