Ries zijn kart gespot?

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

Ries zijn kart gespot?

16 mei 2008, 23:31

Hej ries, volgens mij heb ik vanmiddag jou kart zien rijden op de zuiderlijke rondweg te breda :roll: heb geseint maar zag dat jij er niet in reed maar een vrouw. Was dat jou kart ofniet maar dan waarschijnlijk met de vrouw des huizes erin?

Greetz BigD
BigD

18 mei 2008, 22:33

Riesje???? :roll: :mrgreen:

Greetz BigD
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mei 2008, 00:23

:oops: Ff thuis nagevraagd en inderdaad de vrouw des huizes geweest. Bij het tunneltje blijkbaar. Was voor een check van een van de kids even naar het z'huis geweest -> alles was ok btw.
Ik heb maar gelijk de instructies meegegeven om voortaan net als ik terug te zwaaien. Zeker naar rode en witte mini's hiero in minicity. :wink:
BigD

19 mei 2008, 16:11

Ries schreef::oops: Ff thuis nagevraagd en inderdaad de vrouw des huizes geweest. Bij het tunneltje blijkbaar. Was voor een check van een van de kids even naar het z'huis geweest -> alles was ok btw.
Ik heb maar gelijk de instructies meegegeven om voortaan net als ik terug te zwaaien. Zeker naar rode en witte mini's hiero in minicity. :wink:
Het was idd bij het tunneltje ja :D Haha idd goede instrucites geven hej :wink: :mrgreen: en blij dat het goed was met de kids :wink:

Greetz BigD

Terug naar “MINI Spotting”