Welke banden raden jullie aan op 215/35/18 ?
- Tom
- Enthousiast
Bericht
Welke banden raden jullie aan op 215/35/18 ?
Ik moet dus om bandjes maar zie het bos door de bomen niet meer ! Misschien mensen met ervaring met deze maat ? M'n voorkeur gaat nu naar de Dunlop's ..
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb Dunlop (SP 9000 SPORT) en dat waren hele fijne bandjes; lekker veel grip en bij nat weer redelijk
Nu heb ik (na aanraden van mijn bandenboer en enkele Impreza rijders) Bridgestone Potenza RE050
Nóg meer grip dan de Dunlops en verbazingwekkend goede grip bij nat weer.
Nu heb ik (na aanraden van mijn bandenboer en enkele Impreza rijders) Bridgestone Potenza RE050
Nóg meer grip dan de Dunlops en verbazingwekkend goede grip bij nat weer.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nu rijd ik met de Bridgestones en deze plakken beter dan de Dunlops. De Dunlops zijn niet verkeerd hoor, onze andere MINI heeft (nog) Dunlops. Voor auto's hebben banden met een loadindex van 88, lekker stug!
Nee hoor, ik ben om!Tom schreef:Nou vraag ik me toch wel af, de mensen die wat anders geantwoord hebben wat ze dan voorstellen ? Ik zie enkel maar dunlop-lovers

Nu rijd ik met de Bridgestones en deze plakken beter dan de Dunlops. De Dunlops zijn niet verkeerd hoor, onze andere MINI heeft (nog) Dunlops. Voor auto's hebben banden met een loadindex van 88, lekker stug!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb ik dat ooit gezegd...?
Nee
kwiebje schreef:En ik dacht dat jij niks van subaru rijders moest hebben![]()

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Klopt, Pirelli en Bridgestone ook!Tom schreef:Mag dicht ! Ben voor de dunlop's gegaan ! Kerel van de bandencentrale zei dat het zowat de beste sportband was op het ogenblik !

Onze sponsors