Klinkt goed en ziet er slammin' uit! Echt een dikke cooper kerel! Als ik even mag muggenziften ... ik had wel die raamlijst vooraan ook mat gespoten.
Klinkt een jcw uitlaat voor cooper (enkele demper rechts) hetzelfde als die voor de S. Als ik even logisch nadenk zou die voor de cooper iets meer lawaai moeten maken aangezien er geen vertakking is?
Menno's Clubman D..
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor zover ik weet heb ik geen chroom meer aan de buitenkant..op de JCW sierstukken na
Fred welke raamlijst??Fred schreef:Klinkt goed en ziet er slammin' uit! Echt een dikke cooper kerel! Als ik even mag muggenziften ... ik had wel die raamlijst vooraan ook mat gespoten.
Klinkt een jcw uitlaat voor cooper (enkele demper rechts) hetzelfde als die voor de S. Als ik even logisch nadenk zou die voor de cooper iets meer lawaai moeten maken aangezien er geen vertakking is?
Voor zover ik weet heb ik geen chroom meer aan de buitenkant..op de JCW sierstukken na

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is de A stijl inderdaad. Daar ben ik destijds vanaf gebleven omdat ik misschien mijn ramen nog wil tinten.
Heb ondertussen al verschillende MINI's gezien die hier iets mee gedaan hadden maar dat vond ik eerlijk gezegd niet zo mooi.. beetje een raar gezicht alleen die A stijl
Heb ondertussen al verschillende MINI's gezien die hier iets mee gedaan hadden maar dat vond ik eerlijk gezegd niet zo mooi.. beetje een raar gezicht alleen die A stijl

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Iig is het een van de mooiste coopers hier imho
.
Ik zie net aan je eerste posts dat je toen al een jcw uitlaat zitten had, is er verschil in sound tegenover de s jcw die je er nu onder hebt? Klinkt namelijk heel erg goed
Andere mini's hebben ook geen mat dak en striping op motorkapMenno schreef:Dat is de A stijl inderdaad. Daar ben ik destijds vanaf gebleven omdat ik misschien mijn ramen nog wil tinten.

Ik zie net aan je eerste posts dat je toen al een jcw uitlaat zitten had, is er verschil in sound tegenover de s jcw die je er nu onder hebt? Klinkt namelijk heel erg goed

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op die foto is nog redelijk in het begin, ongeveer een jaar geleden. Ik had toen voor tijdelijk een JCW sierstuk op de originele Cooper uitlaat gemaakt, omdat ik toch al van plan was de S JCW te monteren
Dus qua geluid zit er zeker verschil in
Thanks voor de complimentenFred schreef:Andere mini's hebben ook geen mat dak en striping op motorkapMenno schreef:Dat is de A stijl inderdaad. Daar ben ik destijds vanaf gebleven omdat ik misschien mijn ramen nog wil tinten.
Heb ondertussen al verschillende MINI's gezien die hier iets mee gedaan hadden maar dat vond ik eerlijk gezegd niet zo mooi.. beetje een raar gezicht alleen die A stijl. Iig is het een van de mooiste coopers hier imho
.

Op die foto is nog redelijk in het begin, ongeveer een jaar geleden. Ik had toen voor tijdelijk een JCW sierstuk op de originele Cooper uitlaat gemaakt, omdat ik toch al van plan was de S JCW te monteren

Dus qua geluid zit er zeker verschil in

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
veel te ver weg voor mij!
Maar ik blijf voorlopig nog zeker bij mijn JCW.. Al moet ik zeggen dat die Milltek van Coen in het echt ook erg lekker klinkt
Ik weet je idd nog te wonenXefke schreef:Als tie een bastuck neemt, dan mag ie de JCW bij jou laten dick, neem ik die weljbcola schreef:Iets meer herrie zou wel mogen hé!! Bastuck niets voor jou??
Je weet me toch wonen![]()
![]()

Maar ik blijf voorlopig nog zeker bij mijn JCW.. Al moet ik zeggen dat die Milltek van Coen in het echt ook erg lekker klinkt

Onze sponsors