Ziet er gaaf uit, ik zat er ook al over te denken, is ook helemaal iets voor mij.
Is dus ook puur toevallig, ik heb vrijdag deze besteld
Deze zijn buigbaar en hebben meer LEDS (ik ben ook een LEDs freak ) en heeft een ingebouwde lichtsensor zodat de LEDs 's avonds minder fel branden.
Ik heb de DIY van de JCW shiftlights en die worden gewoon op wat draadjes van de OBD connector geklikt, that's all. Dus ik hoop dat het gaat werken. Ik ga proberen ze wat meer weg te werken onder de rand boven de snelheidsmeter.
Als het niks wordt (b.v. als ik met de dremel uitschiet ) neem ik ook de JCW shiftlights.
Is het zo dat je onder het rijden inderdaad wel de lampjes ziet in je ooghoek als je je blik op de weg houdt? Zelf heb ik al meerdere malen de toerenbegrenzer (vooral in de 1ste versnelling) aangetikt omdat ik even niet op de toerenteller kon kijken maar de weg in de gaten moest houden.
Op zich wel ja, ze zijn duidelijk genoeg, maar het beste zou zijn een shiftlight met 1 geel licht die je van bijv. autometer hebt die recht voor je zit, maar dat vind ik weer teveel van het goede.
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
Ik heb ook nog even gekeken naar HUD display, maar deze is toch wel flink aan de prijs en men moet maar afwachten of het werkt en overdag ook zichtbaar is (wat ik betwijfel). En irritant is ook de reclametekst in beeld. Dat heb ik toch liever wat old-fashioned LEDjes.
HUD rocks, ik heb er ook naar gezocht. Er zijn nogal wat kitjes beschikbaar maar inderdaad erg prijzig. Bovendien is het vrij complex een Hud aan te sluiten en om het duidelijk te maken moet de voorruit op de plek waar de info moet verschijnen bewerkt worden met een speciale folie. En dat is dus het nadeel want zonder hud is de folie goed zichtbaar en dus niet zo mooi vergeleken bij auto's die hud geschikte voorruiten hebben zoals bij BMW 5 serie en andere modellen
.
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53