Denk eraan dat je geen sleephaak meer kunt monteren... je moet dan een gat maken in het rooster of het rooster verwijderen :D Wegslepen is bij mij dus niet meer mogelijk.
Vrijdag mijn CAI gemonteerd. Aangezien ik het jammer vond dat het rode luchtfilter verborgen zit onder zwarte afdekkap, heb ik 'um wat gecustomized.
Het geluidje wat het filter maakt, is ERG verslavend!!!
@ Tysie: bedankt voor de handleiding en ik had hetzelfde probleem. Na ontvetten was het beter. Heb wel op het punt gestaan om door de rand een zelfborgende schoer te jassen, toch maar niet gedaan . Gelukkig kan ik het goed in de gaten houden .
Niettemin wel benieuwd wat ze er van vinden. Mochten ze het willen overnemen, dan kan ik vast wel iets vinden op de M7 site (al zal dat er niet inzetten )
Gister met Beek er over gehad en zij worden ook M7 Racing dealer!
Mede door de soms slechte leveringen van Alta (levertijd) Beek wil altijd alles op voorraad hebben..
Wow! Is that a clear lid?! It looks cool seeing the filter--now you just need to add an M7 logo to the top!! Is this yours or another member?
Trying to get your order shipped as soon as possible. The Air Plate diverters will be ready end of the week along with the CAI. The Oil Catch Cans should be ready within the next week. Will advise as soon as I have everything ready to ship complete--should be soon.