jah gezien, maar ben benieuwd hoe ze dat gaan bevestigen ??coendek schreef:Oscar schreef:Overigens zou het me niet verbazen als er straks uit het hoge noorden een echt rvs gaas komt voor de aero bumper. Misschien hebben de anderen die pas hun dl's laatst hebben opgehaald ook een preview gezien?
Wat dan!?
Coen's derde project is "over"
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
- Oscar
- 4 op een rij!
Bericht
Hans liet ook een rvs malletje zien wat je kon gebruiken bij het uitzagen van de bumper. Dan bleef er netjes een randje zitten waarop je het laser gesneden rvs plaatje kon bevestigen. Met kit bijvoorbeeld.jah gezien, maar ben benieuwd hoe ze dat gaan bevestigen ??
- Martin
- 4 op een rij!
Bericht
Ik vind alleen persoonlijk dat de doorkijk iets teveel is. Misschien wordt het profiel nog iets aangepast.
In mijn geval wil ik het rooster zwart laten poedercoaten.
Maar ik moet zeggen met de sticker krijg ik al een behoorlijke indruk van het effect van een aero rooster.
Klopt inderdaad. Er ligt al een gesneden rooster klaar, met het profiel van het rooster in de voorbumper van de Aero kit.Oscar schreef:Hans liet ook een rvs malletje zien wat je kon gebruiken bij het uitzagen van de bumper. Dan bleef er netjes een randje zitten waarop je het laser gesneden rvs plaatje kon bevestigen. Met kit bijvoorbeeld.jah gezien, maar ben benieuwd hoe ze dat gaan bevestigen ??
Ik vind alleen persoonlijk dat de doorkijk iets teveel is. Misschien wordt het profiel nog iets aangepast.
In mijn geval wil ik het rooster zwart laten poedercoaten.
Maar ik moet zeggen met de sticker krijg ik al een behoorlijke indruk van het effect van een aero rooster.

Onze sponsors