R55....."Wie heeft Wat?"....
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Hans, ja man, kan ik het helpen dat die clubman van jou er goed uitziet!! Die voombumper is zeker mooi, alleen vind alleen mooi als het pakket compleet is!! anders is het net zo'n tuningcar in aanbouw...
Vind het heel mooi, maar klopt op de een of andere manier niet helemaal meer!
Olaf

Olaf
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wat een gave bak Romy, en denk dat ik iemand wel binnen dit clubje weet die jouw MINI heel erg gaaf vind, is het niet ida????
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- William Blake
- Bijna verslaafd
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht

Enne rood met zwart dak!
Nou uhm vandaag is tie besteld hoor, het heeft ff geduurd maar levering voor nu waarschijnlijk augustus!!!!Maaij schreef:Ik denk rood met zwart dakBerthil schreef:Gefeliciteerd. Leuk zo'n baas. Ik denk dat het een donkere kleur wordt.Blont-007 schreef:Wij gaan ook een clubman uitzoeken, wat het word laten we nog weten.

Enne rood met zwart dak!

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heeee Paul,
Van harte alvast met het feit dat de clubman er komt, en dus ook welkom bij de club(man).
De kleurkeuze is wat mij betreft super
De details volgen ongetwijfeld.
Succes en sterkte met het wachten.
Van harte alvast met het feit dat de clubman er komt, en dus ook welkom bij de club(man).
De kleurkeuze is wat mij betreft super

De details volgen ongetwijfeld.
Succes en sterkte met het wachten.
Onze sponsors