Overigens ben ik wel helemaal klaar met die arrogante houding van BMW Amersfoort dus die zien mij daar in ieder geval niet meer terug!
=> MaVaEe's BRG! <=
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Zo na een discussie toch maar laten repareren aangezien ik mn auto gewoon hard nodig heb en ik momenteel geen tijd heb om zelf een nieuwe radiator eronder te schroeven.
Overigens ben ik wel helemaal klaar met die arrogante houding van BMW Amersfoort dus die zien mij daar in ieder geval niet meer terug!
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Als je radiateur lekt zie je idd niks onder je auto liggen hoor maarten. Heb zelf precies hetzelfde gehad en bij mij zag je zelfs niet dat er wat uit het reservoir was , maar mijn meter bleef hoe dan ook wel stabiel in et midden
maar wel heel klote voor je ik weet hoe het voelt ik had het toen ook en ook mijn thermostaat was toen naar de knoppe
ik heb er alleen om en nabij de 750 euro voor betaald
iig succes met de reparatie en dat je maar snel weer mag genieten
Greetz BigD
Greetz BigD
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

Wanneer iets lek is loopt daar toch vloeistof uit?
Overigens moet ik wel zeggen dat voor die 924 euro ook het thermostaathuis word vervangen omdat die al begon met inscheuren.
Al met al ben ik blij dat ik er zondag tenminste bij ben!
En toch vind ik het een vreemd verhaal!BigD schreef:Als je radiateur lekt zie je idd niks onder je auto liggen hoor maarten. Heb zelf precies hetzelfde gehad en bij mij zag je zelfs niet dat er wat uit het reservoir was , maar mijn meter bleef hoe dan ook wel stabiel in et middenmaar wel heel klote voor je ik weet hoe het voelt ik had het toen ook en ook mijn thermostaat was toen naar de knoppe
ik heb er alleen om en nabij de 750 euro voor betaald
iig succes met de reparatie en dat je maar snel weer mag genieten
Greetz BigD
Wanneer iets lek is loopt daar toch vloeistof uit?
Overigens moet ik wel zeggen dat voor die 924 euro ook het thermostaathuis word vervangen omdat die al begon met inscheuren.
Al met al ben ik blij dat ik er zondag tenminste bij ben!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Zo MINI staat weer op de oprit.
Als pleister op de wond heeft de overigens ook MINI verslaafde monteur mn versnellingsbak voorzien van een opfrisbeurtje. En ik moet zeggen hij schakelt een stuk strakker dan eerst!
Uiteindelijke rekening was 802 euro maar hij rijdt weer als een zonnetje!
Maar
Als er op dit moment iemand die pijn kan wegnemen dan is het Koen van van der Velde wel! Die belde vanmiddag dat mn Milltek is binnengekomen dus hopelijk kan hij er zaterdag onder zodat ik hem kan inrijden tijdens de nachtrit!
Als pleister op de wond heeft de overigens ook MINI verslaafde monteur mn versnellingsbak voorzien van een opfrisbeurtje. En ik moet zeggen hij schakelt een stuk strakker dan eerst!
Uiteindelijke rekening was 802 euro maar hij rijdt weer als een zonnetje!
Maar
Als er op dit moment iemand die pijn kan wegnemen dan is het Koen van van der Velde wel! Die belde vanmiddag dat mn Milltek is binnengekomen dus hopelijk kan hij er zaterdag onder zodat ik hem kan inrijden tijdens de nachtrit!
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Ook al de radiateur lek en ook al zo'n ''goede'' sefvice van de BMW dealer
De BMW Groningen zou ik ongeveer 430 euries kwijt zijn voor dat geintje. Beetje rond gebeld en een orginele BMW radiateur kunnen kopen van ongeveer 160 eurie incl. een beetje vocht. M'n pa heeft hem er ff ingezet en nu draait ie hier ook weer
Mooi bericht dus, Milltek binnen
Mooi bericht dus, Milltek binnen
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Zo net terug uit Zoetermeer waar ze mn Milltek hebben gemonteerd!
ME IS VERY HAPPY!
Er komt nu al een lekker geluid uit moet je nagaan als ie een beetje ingebrand is!
Ook resoneert deze uitlaat niet tegen mn chassis en is de 3000RPM dip die ik met die standaard S uitlaat had ook bijna weg!

ME IS VERY HAPPY!
Er komt nu al een lekker geluid uit moet je nagaan als ie een beetje ingebrand is!
Ook resoneert deze uitlaat niet tegen mn chassis en is de 3000RPM dip die ik met die standaard S uitlaat had ook bijna weg!

Onze sponsors