Vervanging zwarte strip waar uitlaat invalt?Wie kan helpen?

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2006, 00:36

Pfff, sjeee, das wel heel erg veel geld voor die strip.
Ik ga een kijken of ik niet via laser of remus iets kan regelen en anders misschien even kijken of er geen mogelijkheid is om het rechtergat dicht te maken en zelf een gat in het midden te maken? Als het zo duur is kan ik beter kijken naar een S-bumper.....als dat past?! Zit echt te balen, dacht dat ik al het juiste spul in huis had... Wordt denk ik eventje zonder onderstrip rondrijden, want het was echt een hels karwei om het originele exemplaar er af te halen. Het klonk ook niet echt geweldig :| maar gelukkig is alles heel gebleven. Morge gaat de uitlaat eronderuit, hij zit al los.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

04 jun 2006, 11:29

Als je gaat informeren voor die strip, ik zoek de strip met L en R een uitsparing. Bij de Remus uitlaat zat deze er niet bij maar een mal om de uitsparing eruit de snijden. Je ziet het van veraf niet maar van dichtbij vind ik het niet mooi en wil het goed afgewerkt hebben. Bij de dealer konden ze me ook niet aan deze strip helpen. Mss jou wel voor een strip met uitsparing in het midden want die hadden ze wel. :P Overigens niet zo duur als die van Bastuck hoor. Die prijs slaat nergens op. :shock: Is zeker omdat er moeilijk aan te komen is. :p
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2006, 14:27

Ik heb die met de uitsparing in het midden. Voor de CooperS, maar deze past niet op de bumper van de facelift-model. Die kostte bij de dealer maar 28 eu, das best te doen, maar ik heb geen zin om 160 te lappen voor zo'n strip. Ik zal ook eens bij de dealer vragen of ze ook niet eentje hebben die wel op de facelift past.
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

04 jun 2006, 19:27

Ik heb nog zo'n strip hier thuis liggen.
Het is de laatste van onder. Ik weet niet wat voor uitlaat je hebt. Maar de strip die ik heb is helemaal nieuw!

Afbeelding
Afbeelding

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2006, 19:33

Weet je zeker dat het de laatste is? Want ik heb me ook vergist door de tweede van onder te kopen. Als je de laatste hebt, wat vraag je er dan voor? (doemaar pm-en als je 'm kwijt wil.) Hoe er wel rekening mee dat ik wel student ben hè :mrgreen:
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

05 jun 2006, 21:43

henkietenk schreef:Weet je zeker dat het de laatste is? Want ik heb me ook vergist door de tweede van onder te kopen. Als je de laatste hebt, wat vraag je er dan voor? (doemaar pm-en als je 'm kwijt wil.) Hoe er wel rekening mee dat ik wel student ben hè :mrgreen:
Ja ik weet het zeker dat het de laatste is. Sorry maar ik ga hem niet gratis of heel erg goedkoop weg geven terwijl de gem. prijs rond de 160 euro ligt. Die van mij is ook hagelnieuw en denk aan een prijs rond de 130euro!
Afbeelding

henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2006, 10:19

Ik haal 'm wel ergens anders, ik vind 130 nog steeds veel te veel voor een stukje plastic. Denk dat ik het toch wel op een goedkopere manier moet kunnen regelen. Ik heb Bastuck (producent van die onderstrips) al gemaild en die had ze op voorraad liggen, nu nog een tussenhandelaar zien te vinden. Hagelnieuw kan ie toch niet zijn, je hebt er toch mee rond gereden? Als de strip van de bumper gehaald moet worden kan de strip ook nog beschadigen. Dat is bij mijn strip ook gebeurd, want er is grof geweld nodig om deze er af te halen. Succes met de verkoop.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

06 jun 2006, 13:12

henkietenk schreef:Ik haal 'm wel ergens anders, ik vind 130 nog steeds veel te veel voor een stukje plastic. Denk dat ik het toch wel op een goedkopere manier moet kunnen regelen. Ik heb Bastuck (producent van die onderstrips) al gemaild en die had ze op voorraad liggen, nu nog een tussenhandelaar zien te vinden. Hagelnieuw kan ie toch niet zijn, je hebt er toch mee rond gereden? Als de strip van de bumper gehaald moet worden kan de strip ook nog beschadigen. Dat is bij mijn strip ook gebeurd, want er is grof geweld nodig om deze er af te halen. Succes met de verkoop.
Weet je al wat tie daar kost en ik wil wel meezoeken naar tussenhandelaar hoor. :wink:
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2006, 13:35

gouden gida >)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2006, 13:39

En als jullie gevonden hebben misschien dat papa nog een keer een klusje te klaren heeft. :mrgreen:
flyguy
Enthousiast
Enthousiast

06 jun 2006, 13:40

Op www.ebay.de staan veel advertenties met andere uitlaten voor de MINI en meestal kun je bij die bedrijven voor tussen de 69-99 euro een nieuwe strip krijgen. Lijkt me dat ze je ook wel alleen een nieuwe strip willen verkopen.
Verder zou je ook bij de dealer een strip voor de ONE diesel kunnen bestellen; die heeft (voor zover ik weet) geen uitsparingen en die kun je er dan zelf in maken.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2006, 18:24

flyguy schreef:Op www.ebay.de staan veel advertenties met andere uitlaten voor de MINI en meestal kun je bij die bedrijven voor tussen de 69-99 euro een nieuwe strip krijgen. Lijkt me dat ze je ook wel alleen een nieuwe strip willen verkopen.
Verder zou je ook bij de dealer een strip voor de ONE diesel kunnen bestellen; die heeft (voor zover ik weet) geen uitsparingen en die kun je er dan zelf in maken.
daar had ik ook aan gedacht aan die diesel, maar deze heeft de oude bumpers nog....
Bedankt voor de tip iig
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

06 jun 2006, 22:14

flyguy schreef:Op www.ebay.de staan veel advertenties met andere uitlaten voor de MINI en meestal kun je bij die bedrijven voor tussen de 69-99 euro een nieuwe strip krijgen. Lijkt me dat ze je ook wel alleen een nieuwe strip willen verkopen.
Voor 98 euro mag mijn strip ook weg. :wink: Heb hem net bekeken maar hijs is onbeschadigd en ik heb er 2 dagen mee rondgereden.
Afbeelding

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”