CooperS-lightningblue's BMW Z4 M Roadster
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kaj, dan zeg ik ruilen en heel snel
:D
haha dikke bak man.... Pimpen dikkere rims eronder, ramen blinderen, PS en Xboxen erin, Thuistap erin, 1500 Watt stereo installatie en knallen op de Boulevards deze zomer....
Zonder gekheid, niet mijn ding, maar wel schitterende auto!
MR

haha dikke bak man.... Pimpen dikkere rims eronder, ramen blinderen, PS en Xboxen erin, Thuistap erin, 1500 Watt stereo installatie en knallen op de Boulevards deze zomer....
Zonder gekheid, niet mijn ding, maar wel schitterende auto!
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Super leuke reacties. Het wit is een goed discussie-punt merk ik al wel, heb het al meerdere malen gehoord.
Gisterenmiddag 2 uurtjes op het terras gezeten met wat vrienden, de GTS stond aan de overkant van de straat en ik heb werkelijk nog nooit zoveel mensen om een auto zien staan/turen/foto's maken. Daarna toen ik naar huis reed kwam ik twee jochies tegen van een jaar of 5-6. De een riep keihard "KIJK, een Ferrari!!" naar het andere ventje.
Schitterend!
Gisterenmiddag 2 uurtjes op het terras gezeten met wat vrienden, de GTS stond aan de overkant van de straat en ik heb werkelijk nog nooit zoveel mensen om een auto zien staan/turen/foto's maken. Daarna toen ik naar huis reed kwam ik twee jochies tegen van een jaar of 5-6. De een riep keihard "KIJK, een Ferrari!!" naar het andere ventje.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooie bak Kaj,
Nu verwacht ik natuurlijk wel een foto met die huge aanhangwagen van jullie eraangekoppeld!
Nu verwacht ik natuurlijk wel een foto met die huge aanhangwagen van jullie eraangekoppeld!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het volledige filmpje is ook de moeite waard om te kijken. Staan er maar genoeg op YouTube en Google-video 

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors