Coen's derde project is "over"
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja hoor, meneer is aan het rondknorren in het zonnetje van Italy... Wat heb jij het toch zwaar 

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sirmione is idd een heel leuk plaatsje aan het gardameer
, ook alweer een tijdje geleden. Alleen ben ik nog jong
word?jbcola schreef:maak je ook effe wat foto's van Sirmione??
Een van de mooiste/romantische reisjes die ik maakte met mijn vrouw (zonder kinderen in die tijd) , reeds meer dan 10 jaar geleden
Ik word oud.....![]()

Sirmione is idd een heel leuk plaatsje aan het gardameer

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
sorry guys.. niet in sirmione geweest.. alleen in :
assenza,
malcesine,
torbole,
riva,
mori,
brentonico en
Bardolino
Gisteren terug gekomen van een vermoeiende week.
Mijn zus ging trouwen aan het garda meer met haar vriend/man
en hadden mij benoemd tot ceremonie meester en getuige. Dit alles was een hoop geregel maar zeker de moeite waard. heb er een paar foto's van die ik zal posten.
Mini wise was Italië een beetje tam. Weinig echte mooie mini's gezien. Hoop gewoon standaard dingen met mensen erin die niet zwaaien of seinen. Erg jammer. Wel 1 duitser gezien aan het meer die ik later op de brenner weer tegen kwam en mij een duits "gespot" kaartje gaf
Ik heb ecth heeeeeeerlijk genoten van de cabrio en ben druk bezig met nieuwe wielen bestellen ATM..
Ik ben er dus nog niet klaar mee 
top snelheid was bij mij 214km/u en op de foto staat 212 als bewijs maar helaas bleef ik niet lang 214 rijden.. daarom 212 op de foto
Onderweg een enorme dikke zwarte lambo tegen gekomen... murcielago en ook een MATZWARTE 360 scuderia met de scuderia striping in hoogglans!!!!! Wat een enorme dikke bak was dat.. zal proberen of ik nog een fototje heb.. hij was namelijk ERG snel weg
Heb een goeie reis gehad en zo'n 10uur in de auto gezeten..
hier onder wat foto's en er zullen meer pics volgen during the day
Cheers
Coen
Dit was de eerste dag mijn onderkomen

A riva del garda

Met mijn zusje!!

zus met haar man (klinkt echt debiel!!!!!
)

Meer foto's volgen nog
assenza,
malcesine,
torbole,
riva,
mori,
brentonico en
Bardolino

Gisteren terug gekomen van een vermoeiende week.
Mijn zus ging trouwen aan het garda meer met haar vriend/man

Mini wise was Italië een beetje tam. Weinig echte mooie mini's gezien. Hoop gewoon standaard dingen met mensen erin die niet zwaaien of seinen. Erg jammer. Wel 1 duitser gezien aan het meer die ik later op de brenner weer tegen kwam en mij een duits "gespot" kaartje gaf

Ik heb ecth heeeeeeerlijk genoten van de cabrio en ben druk bezig met nieuwe wielen bestellen ATM..

top snelheid was bij mij 214km/u en op de foto staat 212 als bewijs maar helaas bleef ik niet lang 214 rijden.. daarom 212 op de foto

Onderweg een enorme dikke zwarte lambo tegen gekomen... murcielago en ook een MATZWARTE 360 scuderia met de scuderia striping in hoogglans!!!!! Wat een enorme dikke bak was dat.. zal proberen of ik nog een fototje heb.. hij was namelijk ERG snel weg

Heb een goeie reis gehad en zo'n 10uur in de auto gezeten..
hier onder wat foto's en er zullen meer pics volgen during the day

Cheers
Coen
Dit was de eerste dag mijn onderkomen

A riva del garda

Met mijn zusje!!

zus met haar man (klinkt echt debiel!!!!!

Meer foto's volgen nog

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
deze kerel was SUPER enthausiast!!! echt zoals een mini rijder hoort te zijn!! duimpje omhoog enz 

onderkomen van de rest van de week..

Laatste avond met 45 man gaan eten in de beste pizzeria van Noord italië (verschillende prijzen ontvangen) met de enige prijswinnende pizzaiola...
Hadden constant een bus voor ons allen tot de laatste avond... toen moest dus iedereen met de auto en was coentje de lul

DUS MET Z'N VIEREN PAST PRIMA MET 6CM VERLAGING!!!

Coen

onderkomen van de rest van de week..

Laatste avond met 45 man gaan eten in de beste pizzeria van Noord italië (verschillende prijzen ontvangen) met de enige prijswinnende pizzaiola...
Hadden constant een bus voor ons allen tot de laatste avond... toen moest dus iedereen met de auto en was coentje de lul

DUS MET Z'N VIEREN PAST PRIMA MET 6CM VERLAGING!!!

Coen
Laatst gewijzigd door coendek op 19 jun 2008, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Coen van harte!
Echt met die omgeving zo knalt die kleur er nog echt ff iets beter uit!!! Wat een bak zeg!!!!
Sinds jij je aero op je cabrio hebt ben ik wel een beetje gek op jou bakje! (en ik heb hem nog niet eens in het echt gezien
)
Greetz
Echt met die omgeving zo knalt die kleur er nog echt ff iets beter uit!!! Wat een bak zeg!!!!
Sinds jij je aero op je cabrio hebt ben ik wel een beetje gek op jou bakje! (en ik heb hem nog niet eens in het echt gezien

Greetz
Onze sponsors