PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Zit inderdaad gaten onder het logo. Ik heb ze alleen even weggepoetst

Je hebt ook alles doorcoendek schreef:dude.. zit dat bij de R56 niet met pinnetjes??? anders is het een dure mod geweest
dikke auto nog steeds!!! DAMN!!
MEEEEEEEEEEETING!

Zit inderdaad gaten onder het logo. Ik heb ze alleen even weggepoetst

- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Heb je de pinkerglaasjes er zelf van gehaald om dit te veranderen ? Zoja .. hoe doe je dat precies ?Maaij schreef:Silvatec heb ik nog nergens in NL gezien.
Je kan ook autostyle chromen lampjes kopen of de Philips Silvervision, maar die hebben nog een lichte oranje tint, wel veel minder dan de standaard lampjes. Zijn niet zo duur
Ook voor de zijknipperlichten te krijgen:

03 MCS - 08 MCD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Het logo heb ik verwijderd i.v.m. plaatsing van de viper strepen. Staat een stuk netter dan om het logo heen snijden, blijft je namelijk altijd zien.
Nu heb ik een aantal opties:
1: Standaard logo terug plakken.
2: Custom badge erop plakken
3: Geen logo, gaten dichtmaken en overspuiten
Optie 1 is het goedkoopst, optie 3 het duurst.
Of optie 2 zoals:

Moet er nog even over nadenken. Zonder logo is zo kaal
Weggepoetst met photoshop bedoelde ikFred schreef:Weggepoetst? Moet je toch ff uitleggen, want als die gaatjes zo blijven, dan gaan die gaatjes doortekenen door je vinyl ... En dat wil je wsl niet...

Het logo heb ik verwijderd i.v.m. plaatsing van de viper strepen. Staat een stuk netter dan om het logo heen snijden, blijft je namelijk altijd zien.
Nu heb ik een aantal opties:
1: Standaard logo terug plakken.
2: Custom badge erop plakken
3: Geen logo, gaten dichtmaken en overspuiten
Optie 1 is het goedkoopst, optie 3 het duurst.
Of optie 2 zoals:

Moet er nog even over nadenken. Zonder logo is zo kaal

- StefanCS
- Bijna verslaafd
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
In je wielkasten zitten aan iedere kant 2 kapjes. Bovenste kapje is voor knipperlichten, onderste is voor stads en mistlichten.
Om de lampjes te vervangen, moet je het bovenste kapje losdraaien, dan kan je zo de knipperlichten er zo losdraaien
Heel simpel.Alexanderr schreef:Heb je de pinkerglaasjes er zelf van gehaald om dit te veranderen ? Zoja .. hoe doe je dat precies ?Maaij schreef:Silvatec heb ik nog nergens in NL gezien.
Je kan ook autostyle chromen lampjes kopen of de Philips Silvervision, maar die hebben nog een lichte oranje tint, wel veel minder dan de standaard lampjes. Zijn niet zo duur
Ook voor de zijknipperlichten te krijgen:
In je wielkasten zitten aan iedere kant 2 kapjes. Bovenste kapje is voor knipperlichten, onderste is voor stads en mistlichten.
Om de lampjes te vervangen, moet je het bovenste kapje losdraaien, dan kan je zo de knipperlichten er zo losdraaien

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Erg cool die custom logo's, niet heel goedkoop maar dat valt te overleven.
Mocht er wat besteld gaan worden dan wil ik ook graag op de shortlist
Die custon gauges zijn ook erg vet
@iDD: Jij MOET ze natuurlijk met decepticon logo er op hebben

Mocht er wat besteld gaan worden dan wil ik ook graag op de shortlist

Die custon gauges zijn ook erg vet
@iDD: Jij MOET ze natuurlijk met decepticon logo er op hebben

Onze sponsors