Door mijn interieur gaat dat al heel moeilijk, maar heb er 3 achterin gehad en geen problemen gehad dat de wielen de wielkasten raakten. Ik heb het JCW onderstel met sportveren. Staat voor iets lager dan achter.Mini-aholic schreef:Kunnen er bij jou trouwens nog mensen achterin zitten ? Een vriend van me heeft ook 18inch en die had steeds het probleem dat de wielen in de wielkassen liepen als er mensen achterin zaten. Probleem is nu verholpen door hem iets op te hogen, maar zo te zien is de jouwe ook erg laag.
Moet dan ook geen lange ritjes maken, maar voor <30 is het nog wel te doeniDarkDesign schreef:.....
Ik kan echt geen twee mensen achterin kwijt. Ikzelf zit al helemaal naar achteren en de persoon naast mij ook het liefst, want dan zie ik tenminste nog wat door de zijruit (verkeer van rechts) Ik kan wel 1 persoon achterin mee, die moet dan wel schuin gaan zitten, twee man achterin en ik zit met mijn knieën in de war met het stuur!
Nu heb ik ook allemaal vrij lange vrienden en vriendinnen....
iDD
1 cm. ophogen aan de achterzijde is wel verstandig. Ik vindt ze achter anders te laag liggen met de verlagingsset. Een auto hoort vlak, of iets naar voren te liggen. Als je een pre facelift model hebt, zullen er randjes op je achterste wielkasten geklikt zitten. Die zul je moeten weghalen als je ET 40 neemt, anders schuurt het daar.Mini-aholic schreef:Kunnen er bij jou trouwens nog mensen achterin zitten ? Een vriend van me heeft ook 18inch en die had steeds het probleem dat de wielen in de wielkassen liepen als er mensen achterin zaten. Probleem is nu verholpen door hem iets op te hogen, maar zo te zien is de jouwe ook erg laag.
Onze sponsors