iPod aansluiten op Radio Boost in Cooper S
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is hem inderdaad, maar op de foto staat nog een ouder type. Die heeft gekrompen plastic om de printplaat. Een nieuwere versie (met dezelfde printplaat) heeft gewoon een zwart kastje waar alles in zit. Qua functionaliteit maakt het allemaal niks uit.
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Iemand nog interresse in een Mini Sticker voor z'n Nano? Heb een Engelse Vlag, een Finish Vlag, Een Zwitserse vlag en een Amerikaanse Vlag in de aanbieding. Van alles maar eentje, dus wil je er een (en kan je m gelijk zondag bij Mini's voor KiKa opplakken), stuur me dan even een mailtje, dan neem ik ze mee.
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
sorry voor de kick maar om hiervoor een nieuw topic aan te maken.
Gaan de icelink eigelijk op alle MINI modellen (R50-R52-53-R55-R56). Want ik heb een R52, maar ik heb een pre-facelift radio, vraag me niet hoe het komt hoor. Ale ik ben er toch bijna zeker van dat hij pre-facelift is. Hij kan geen mp3 lezen heeft geen aux (geloofk toch) en op de sticker staat R50 (dat gaf wat de doorslag
)
Hier een paar foto's

Gaan de icelink eigelijk op alle MINI modellen (R50-R52-53-R55-R56). Want ik heb een R52, maar ik heb een pre-facelift radio, vraag me niet hoe het komt hoor. Ale ik ben er toch bijna zeker van dat hij pre-facelift is. Hij kan geen mp3 lezen heeft geen aux (geloofk toch) en op de sticker staat R50 (dat gaf wat de doorslag

Hier een paar foto's

- coendek
- Stoepsleutelaar
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Elke iPod heeft die brede uitgang vanonder. Dus elke iPod werkt met de icelink. Volgens de theorie natuurlijk. Nu het kan altijd wel werken natuurlijk, maar als er geen made for ipod opstaat is het niet gecertificeerd door Apple en kan het dus ook zijn dat het niet werkt.

- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Ipod nano is echt een aanrader, zelf heb ik de black edition.
Natuurlijk met een Ice linkje op je radio maak je van je mini een ware autobios
Het klinkt echt mega vet met de Harman/Kardon speakers.
Een film aanrader is Transformers - The movie
Gr Kim
Natuurlijk met een Ice linkje op je radio maak je van je mini een ware autobios

Een film aanrader is Transformers - The movie

Gr Kim
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
volgens mij hebben ze allemaal nog steeds hetzelfde piemeltje nodig. Dus dan zou ik voor een iPod classic gaan (160GB) Hoef je de rest van je leven nooit meer zonder de juiste muziek te zitten.
Als je er veel mee in je zak gaat lopen dan zeker een Nanotje doen.
iDD
Kim Cooper schreef:
Een film aanrader is Transformers - The movie![]()

volgens mij hebben ze allemaal nog steeds hetzelfde piemeltje nodig. Dus dan zou ik voor een iPod classic gaan (160GB) Hoef je de rest van je leven nooit meer zonder de juiste muziek te zitten.
Als je er veel mee in je zak gaat lopen dan zeker een Nanotje doen.
iDD
Onze sponsors