eerst proberen die kerel te bereiken voor een jcw uitlaatje

Onze MINI's hebben een JCW en een Supersprint catback!Jean-Pierre schreef:Ja JCW uitlaat is eigenlijk the bomb hoor! Kijk je rijd een Cooper en dan is het eigenlijk het eerlijkste om een Cooper JCW uitlaat te monteren.
Tja de Cooper D moet je niet onderschatten want die trekt best lekker door!Jean-Pierre schreef:Ja JCW uitlaat is eigenlijk the bomb hoor! Kijk je rijd een Cooper en dan is het eigenlijk het eerlijkste om een Cooper JCW uitlaat te monteren.
Maar ja ik vindt de S-pijp zo vet. Nadeel ook weer als er een mini achter je staat dan valt het tegen bij het stoplicht!;)
Ik verloor het trouwens van het weekend tegen een Cooper D. Maar ik zat wel met 4 man in mijn mini(en zonder wielkastranden) en de Cooper D zat in eenpersoons bemand!
Ach ja toch maar binnerkort naar Beek gaan denk
iDarkDesign schreef:Precies, 1 enkele einddemper. Daar voor zit die andere demper nog. Die wil ik er heel graag tussenuit snijden. Dan zal het geluid al een stuk lekkerder zijn.Mini Poeper schreef:Dat hoef jij toch niet!? Je hebt een Eisenmann einddemperiDarkDesign schreef:Ga je het zelf doen? Ik wil dit al een poosje doen!
Ik was toen net nieuw bij het tunen van auto's. Inmiddels bijna 2 jaar geleden. Het was m'n eerste Tuning van de auto (Braspenning). Ik wist niet anders. Achteraf gezien had ik idd beter de hele uitlaatlijn van Eissenmann moeten kopen. Ik laat het binnenkort doen.Jean-Pierre schreef:Ja ik zou ook de one-ball mod doen bij die damper. Is het de bedoeling dat je hem zo monteerd? is het al niet de bedoeling dat je hem gelijk one-ball-t?
Dit ziet er een beetje verwikkeld uit zo voor een aftermarket uitlaat.
Tja, we leren ervan. Nu zou ik 't ook anders gedaan hebben...iDarkDesign schreef: Ik was toen net nieuw bij het tunen van auto's. Inmiddels bijna 2 jaar geleden. Het was m'n eerste Tuning van de auto (Braspenning). Ik wist niet anders. Achteraf gezien had ik idd beter de hele uitlaatlijn van Eissenmann moeten kopen. Ik laat het binnenkort doen.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors