Motormanagement storing

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
maus105
Bonkey

Motormanagement storing

06 jun 2008, 22:37

mijn auto deed van de week een beetje raar en het motormanagement lampje ging branden.hij startte niet meer en na een half uur deed hij het ineens weer.
lampje trok daarna weer weg dus ik denk zal wel goed zijn.vanmorgen bleef ie van hoog naar laag toerental gaan
en als ik geen gas gaf viel ie uit.gelijk naar de dealer gebracht.op de weg ernaar toe viel hij ook iedere keer uit als
ik afremde.ze hadden bij de dealer nog niet eerder zoiets gezien :?
maar waarschijnlijk is het een gasklep regelaar of een gaskabel???
iemand enige ervaring mee?of weet iemand misschien wat het is?
ze steken wel gelijk xenon's voor me.ik zei dan kunnen jullie dat ook wel doen ik ben hem nou toch kwijt :lol:
nee maar word er niet vrolijk van als de dealer zegt dat ze het nog niet eerder hebben gezien en zeker met de r50 modellen.
elk antwoord is welkom zodat ik de dealer misschien een handje kan helpen.
tnx alvast
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2008, 22:40

Het kan een sensortje zijn. Dit had chantal ook met der twingo. Sensortje schoongemaakt en toen liep alles weer goed.
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: Motormanagement storing

07 jun 2008, 00:05

maus105 schreef:maar word er niet vrolijk van als de dealer zegt dat ze het nog niet eerder hebben gezien en zeker met de r50 modellen.
Om die opmerking zou ik me niet al te druk maken, dat is volgens mij de standaard reactie

Ik had 6 weken geleden een kapotte motorsteun/demper waar ze ook met die reactie kwamen. Maar ze konden hem wel meteen vervangen want ze hadden zo een steun op voorraad liggen, wat toch vreemd is als het nooit voorkomt !
maus105
Bonkey

07 jun 2008, 10:01

:lol: ja inderdaad dan dekken ze zichzelf alvast in ofzo

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”