Wat en apparaat zeg

Helemaal goed.
Tijno.
Ga eens even fietsen ofzo met je aanhanger! Word je daar geil van ofzo?Mini Poeper schreef:Allemaal leuk dat geleuter, ik heb nog steeds niet een foto gezien van die enorme aanhanger van jullie aangekoppeld aan jullie nieuwe witte "gave dikke lekker ordinaire bak"
Dit oprit kwam me bekend voor. Toevallig ook auteur van deze reviews?CooperS-lightningblue schreef:
Picture's:
Het zwarte stripje onderin word nog wit gemaakt
Daar hebben we het straks wel even over.quattro gmbh schreef:Wat is er nou met een/die aanhanger![]()
HELEMAAL TOP!!!BMW X3 schreef:Hoe was het gisteren??
Ja, daar hebben we behoorlijk over getwijfeld. Ook erg lang. Het feit dat de Turbo nog veel onzuiniger, duurder en niet echt super veel sneller is was voor ons de reden om voor de GTS te gaan. Mooier interieur met dat alcantara en standaard een kofferklep voor de uber-luie mensen onder onsAlexanderr schreef:Mooie GTS ! Heb je getwijfeld tussen die versie en de Turbo, of wilde je sowieso een GTS ? Mijn schoonouders zijn nu aan het kiezen tussen de twee en ik heb het gevoel dat het maar niet opschiet.
Kijk, daar heb ik wat aan! Dank je.Alexanderr schreef:En een prachtige Z4 ook ... een goed forum daarvoor is www.bm3w.co.uk (is nu mtorque.co.uk geworden). Maar je kende dat misschien al
Lekker dribbelen door de stad!CooperS-lightningblue schreef:
Ik ben heel erg benieuwd hoe lekker dat word.
Onze sponsors